babyi2010 - fødeklar- Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 For noen dager siden begynte jeg å få kynnere. Kjente det igjen siden sist svangerskap. men er det virkelig mulig å kjenne det så tidlig? Flere som har opplevd dette?
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Dette har jeg hatt siden uke 13. Masse!! Men de fleste begynner etter uke 20 virker det som.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 bra det er flere. Kjenner de skikkelig ja. Trodde det var for tidlig. men da vet jeg at det er mulig :-)
vann123 Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 har hatt det veldig tidlig med begge mine, og nå er jeg 15 uker og har kynnere mange ganger hver dag. begge mine er født til termin da, så det har ikke hatt noe å si for meg ihvertfall (bortsett fra at jeg er hellig overbevist om at all den treningen gjør livmoren supersterk, så fødslene har gått fort og greit også med begge - men det er jo bare et pluss)
ღMorgenSolღ Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Ja tydligvis, jeg er førstegangs og fikk kynnere i uke 16-17..
MissMe*med*lillegutt Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Hvordan kjennes kynnere ut? Jeg er 17+2 og har kjent en ukes tid noen skikkelige tak i magen.. Sånn krampetak omtrent i livmora.. Ubehagelig ja.. Varer ikke lenge, men bare noen sekunder å så forsvinner det igjen.. Kan ha det noen ganger iløpet av dagen.. Merker det spesielt etter en .. ehm.. orgasme.. Da kjenner jeg det ekstra godt og livmora blir helt hard:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå