Gå til innhold

Hjelp! Kjæresten min stemmer FrP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nydelige, snille, gode og vanligvis oppegående bedre halvdel er fast bestemt på borgelig regjering, og vil gjerne ha Jensen som statsminister:-/ "FrP fortjener en sjanse", som han sier.

Noen andre her som er i en lignende situasjon, altså at man har en partner med forskjellig/motsatt politisk syn som en selv? Føler meg litt motløs og usikker på vår fremtid sammen - overreagerer jeg nå?:(

Må også nevne at kjæresten min er utdannet statsviter, av alle ting. Han kan derfor ikke beskyldes for å være uvitende når det gjelder politikk og retorikk, og jeg (som har en helt annen akademisk bakgrunn) føler at jeg kommer til kort når vi argumenterer mot hverandre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smaken er som baken; delt, og godt er det!

Hvis politikk er stort for deg, det betyr mye, det har mye å si og lignende, så kan jeg skjønne at det er frustrerende. Men hvis dette skaper problemer så la politikken ligge dere imellom. Du trenger ikke argumentere, han stemmer FRP og det gjør ikke du, sånn er det bare.

Skrevet

Jeg sier som mange her sikkert vil si:

"KAST HAN PÅ DØR; DU FORTJENER BEDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Det er nå vel ikke verdens undergang at dere stemmer på forskjellige parti. Frp er ikke så ille som de fleste motstanderne påstår. Det går sikkert bra skal du se :)

Skrevet

Gro Harlem Brundtland har vært gift med en Høyremann i alle år.

Respekt er stikkordet. Vi har alle forskjellige meninger.

I say no more.

Skrevet

jeg kunne også taklet en høyremann:-) men frp? nope!

Skrevet

Hva er forskjellen på han fra før du visste det og NÅ?

JA til hemmelig valg!

Skrevet

Hehe, vi er helt uenige her i huset også..

Det blir ikke FrP på han, men han kommer til å stemme blått. Så da måtte jeg bare løpe avgåre og stemme rødt da, så utligner vi hverandre ;)

Skrevet

en utdannet statsviter med argumentet: la de få prøve seg? Hvilken karakter fikk han på studiet sitt?

Skrevet

herrugud. . går det an å være så dum. . kan ikke folk få stemme det de vil?? uten at andre MÅ slenge m kjeften, bare pga de ikke stemmer det samme? det er derfor vi har ett valg, pga folk ska få velge SELV. . .

Skrevet

"Hvilken karakter fikk han på studiet sitt?" For et hoverende svar!

De fleste Frp`ere er oppegående folk som er drittlei av løgnen til de røde! Håper de vinner valget.

Skrevet

13.18-den kommentaren handler jo ikke om at han stemmer frp, men at han stemmer frp fordi han vil la de få prøve seg!

Skrevet

Herregud!!! Er det virkelig noe å skrike hjelp for?

Mannen din stemmer på det han vil, ferdig med det. Istedenfor å skrike hjelp, så burde du respektere valget hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...