Gå til innhold

Når tar jeg kontakt med legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i går kveld å kjenne meg i uggen form. Frøs litt, uvel i kroppen, "sår og tørr" nese. Har ligget litt våken i natt å kjent på formen, men er rimelig grei når jeg står opp idag. Begynner så smått å kjenne nå at formen blir værre! Tempraturen stiger litt uten at det er snakk om noe feber enda, ser bare at det blir høyere og høyere for hver gang jeg måler!

Er ganske avslappet til slikt, men lurer litt i disse svineinfluensatider. Når bør jeg begynne å kontakte lege liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har ordentlig feber. Gravide skal ikke over 39 forresten! Paracet er tingen da!

Skrevet

Har nå 38 når jeg måler, bruker å ligge litt under 37 til vanlig, så man kan vel kalle det feber. Mener uansett ikke det er så høy feber, men nå er det dette med at man er gravid! (svineinfluensan i tilegg til det også) Har også litt vondt i halsen og er ikke i toppform!

Bør vel kontakte legekontoret i morgen, i alle fall for å høre hva de mener om saken!

Skrevet

Ringte til legekontoret idag, BARE for å spørre hva de mente. Fikk time på dagen, men regner med at alt er helt fint. Bare litt greit å sjekke opp i disse tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...