Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Det er strålende sol og sommer ute,også presterer jeg å bli syk.Så alt jeg orker er å ligge på sofaen,eller i sengen:-( Og siden dette er bergen,så er vel verden gått tilbake til sin vanlige stand (dvs regn) når jeg er oppe og går igjen:-/
Snakkelittmeddeg Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Du er ikke alene om å ligge inne i finværet i dag Jeg kvinner meg opp til å gå på apoteket, men ser dårlig ut så langt Det skulle bli litt fint vær i morgen og så satser på at du er bedre da God bedring hvertfall =)
Hikken Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Her er det fint vær og jeg er frisk som en fisk, men har to sjuke ettåringer som begrenser mulighetene litt.. God bedring til deg, håper været holder seg bra en stund )
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2009 Takk,og god bedring til dere også:-))
Candy girrrl Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Stakkar! Surt. Etter alt dritværet vi har hatt. Jeg og min mann har "familiefri" annenhver mandag. Og i dag er det hans tur..heldiggrisen. Så er jeg hjemme med tre smådrager, fødeklar, hormonell og et sviktende bekken som gjør at jeg ikke får ut å luftet smådragene lenger enn hagen God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå