Gå til innhold

I vogga ligger verdens skjønneste tulle (samme som 3.tri.)


mymy

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært her inne daglig i månedsvis er det rart å ha vært vekke så lenge. Tulla vår kom til verden 02.09.09. Jeg har med misunnelse lest alles fantastiske fødselshistorier her og ønsket at det var meg. Etter to dramatiske fødselsopplevelser tidligere var jeg forberedt på det verste også denne gang. Det viste seg å bli en fantastisk opplevelse. 5 timer med helt moderate rier og så 2 timer med mer intense rier. Åpnet meg fra 5 til 10cm på 1,5t. 5min. trykketid og så var hun ute uten at jeg måtte sy et sting. Kroppen jobbet utrolig godt og det var bare å gi seg hen til opplevelsen. Er så lykkelig over å ha fått oppleve dette!

Slapp all smertelindring og kom igang med ammingen med en gang. Etter noen svært såre dager (slurvet litt med teknikken i starten) er vi nå godt igang med den delen også. Det er så kjekt å oppleve babytiden igjen. Lukten og lydene fra en baby- fins ikke noe bedre. Jeg tok modningsakupunktur og ble strippet og følte det hjalp for meg. Ønsker dere alle lykke til videre. Husk å nyte øyeblikkene (også som gravide). Det går så fort på slutten. Og ja, det er sinnsykt deilig å sove på magen igjen ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...