Gå til innhold

3D UL i uke 31+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen der ute som har tatt 3D UL så sent som i uke 31/32? Mener å ha lest flere steder at en bør gjøre det før uke 32, men ringte for å bestille time nå og da sa de at jeg helst burde gjort før uke 29... Det rekker jeg ikke! :(

Litt sånn i siste liten at jeg bestemte meg for at jeg ville ta 3D UL.. Men nå vil jeg det veldig!! :) Hadde dere ville prøvd, eller er det bare 1000kroner ut vinduet? Hvis ungen ligger for langt ned vil jeg jo ikke få fine bilder uansett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var superfornøyd! Tok 3d Ul i uke 35, egentlig for å sjekke morkaka, men jeg fikk jo en full runde igjen! Og syntes det var helt fantastisk! På et punkt åpnet vesla øynene og så meg rett i ansiktet! Helt fascinerende, og jeg ville ikke vært det foruten!

Skrevet

Vi var på 3D forrige uke. Var da 31+5 og fikk gode bilder :) Vi fikk det gratis fordi min gynekolog setter alle opp til 2 kontroller :)

Skrevet

Har bare hørt positivt om sen 3d. Jo senere, jo bedre bilder. Jeg hadde 3d på samme tid som deg omtrent, og bildene ble kjempebra.

Men det koster penger, og det er jo bare for gøy jeg gjorde det, så det er en vurdering du må ta selv.

Skrevet

Det er jo bare for gøy jeg og vil... Og har veldig lyst, så blir nok å gjøre det selv om det koster! :) Man har jo uansett hvor langt man er kommet, ingen garanti for hvor fotogen den lille vil være... ;)

Skrevet

Jeg var i 31 og fikk kjempefine bilder:) Ligger på siden min:) Hvor skal du ta?

Skrevet

Heimdal helsesenter (Trondheim) De har egen gynekolog/fødselslege der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...