Ksenia & Anjem Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 der hadde de bare med lilla lokk.. flere?
Odine! Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 http://sprell.no/index.asp?side=produkt&sok=1&snr=2&pris=&alder=&kjonn=&soktekst=matboks&pid=1616
Ksenia & Anjem Skrevet 14. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2009 Jeg har GOOGLET dronningen!!!!!!!!!!!! tusen takk for fantastisk tips
*dum&deiLig*™ Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Jeg googlet matboks+kjøleelement, og vips: 101 treff! Bl.a denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14588816
Ksenia & Anjem Skrevet 14. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2009 Og hvis du LESER tråden ser du jeg allerede har vært der.
Dronningen! Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Og hvor skulle "dum og deilig" se det? Det er ikke alle som går inn på linkene som ligger i trådene.... Men hvorfor bruker du ikke bare en liten frysebag, der er det plass til 1 element i bunnen eller 2 på siden? Da har du kjølig matpakke, kald drikke og deilig youghurt! Ps: Det er alltid hyggeligere å hjelpe noen som smiler enn en som biter:o)
Ksenia & Anjem Skrevet 14. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2009 Ja det er jeg klar over. Nå var det du som begynte å bite, som vanlig. Du spurte meg hvorfor jeg ikke googlet opp matboks med fryseelement, noe jeg selvsagt allerede hadde gjort. Eneste jeg fikk opp da, var de på Alveslottet, som kun hadde lilla lokk. Også fant jeg noen danske nettsider. Men er det vel ingen vits å ramse opp alt det jeg har gjort for å få litt hjelp, er det vel?
Gjest Morn du Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 Kan ikke se at Dronningen har bitt et eneste sted i denne tråden jeg. Hvordan kunne hun vite at du hadde googlet? Og når du skriver leser med store bokstaver, skriker du. Ser du ikke det selv?
Dronningen! Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 Betegnes det som "å bite" når jeg skriver Google med to spørsmålstegn? Det er fortsatt mye hyggeligere å hjelpe noen som smiler:o)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 Odina?) la inn en link med matbokser fra sprell. Er ikke de heller bra nok? At det er lilla lokk er vel heller egentlig ingen hindring, dere kan jo tenge/lime/klistre på noe som ligner kunst, dødningshoder eller biler.
*dum&deiLig*™ Skrevet 14. september 2009 #15 Skrevet 14. september 2009 Hvor i tråden står det at du allerede har vært der? Jeg fant en link til deg, fra Finn.no, blant 101 stk som dukket opp når jeg googlet. På den linken har de matboks med blått eller lilla lokk. Merkelig at du kun fikk opp alveslottet når jeg fikk over 100 ulike treff? De to andre linkene var ikke fra Finn. Hva er problemet ditt egentlig? Ikke min feil at du ikke kan google skikkelig.
Gjest Skrevet 14. september 2009 #16 Skrevet 14. september 2009 Jeg har varianten fra sprell-linken. De funker veldig fint, og brødskivene er kalde i timesvis. Forøvrig synes jeg reaksjonene dine i denne tråden var merkelige.
Candy girrrl Skrevet 14. september 2009 #17 Skrevet 14. september 2009 Siden jeg er litt hormonell i dag så jeg bare må kommentere.. Så uhøflig du er HI! Normal folkeskikk å takke når noen har tatt seg bryet å finne en link.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå