Collette Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Skal handle inn i dag. Hva er det lurt å kjøpe, ha i kjøleskapet?
BettyBoob Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 blomkål, cottage cheese, creme fraiche, rømme, majones
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 ... og brokkoli, smør, rent kjøtt og fisk (kylling, biff, laks, svinekoteletter, karbonadedeig osv), egg.
mettemor :) Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 EGG, bacon, ketolyse-kosttilskudd, brokkoli, fløte, salat/tomat/agurk, ost i ulike varianter
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 og salat!! i bøtter og spann )
elikatt -mamma til 4- Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Kjøttdeig, kylling, egg og bacon, og baconcrisp i skapet! :-)
Collette Skrevet 14. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2009 Hva er ketolyse kosttilskudd?
mettemor :) Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 mesteparten av karbohydratene du får i deg i løpet av en dag (15-20 totalt) bør komme fra grønnsaker som vokser over jorden, dvs. blomkål, brokkoli, salat, agurk osv. Blomkål er veldig anvendelig og kan spises rå, raspes og stekes som en slags "jukseris", kokes, gratineres, lages suppe av osv.
mettemor :) Skrevet 14. september 2009 #11 Skrevet 14. september 2009 Tre ulike bokser med mineral/vitamintilskudd som du bør ta når du går på ketolyse. Fås på helsekosten. Det er en del stoffer som er vanskelig å få i seg uten å spise karbohydrater, og de inneholder blant annet krom som demper søtsug. Også greit å kjøpe ketolyse-stix for å teste om du er i ketose. Og en viktig ting: Seltin-salt! Du bør bruke mye salt i maten i starten da du vil miste en del salt fra kroppen. Seltin er mye bedre for kroppen enn vanlig bordsalt.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 reker også da. du kan lage deilig eggesalat eller rekesalat. nyydelig. alt av RENT kjøtt. vær ops på kjøttboller, karbonadedeig og pølser. nesten alle typer ost. grønne grønnsaker. matfløte. bruker det mye i retter. tunfisk. gå inn på lavkarbo.no der er det mange nyttige tips og oppskriver
AnTiLoPeSvIn Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 forresten, vær litt obs på tomater.. det er frukt og kan være partystopper for noen, det samme gjerlder zero eller papsi max. pga aspartamen. du må bare prøve deg fram og se om vekta ikke stopper opp. og ikke frots i deg så mye becon crisp, veldig saltet og salt binder vann
Collette Skrevet 14. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2009 Så mye hjelp man får her inne, altså. Tusen takk! :-) Jeg er veldig glad i tomater, så får se om det slår inn på meg.
Collette Skrevet 14. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 14. september 2009 Skjønner:) Seltin bruker jeg allerede. En annen ting.. Må jeg spise veldig mye fett. Det byr meg litt i mot med masse ost, rømme, bacon osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå