Gå til innhold

Lavkarbo/ketolyse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal handle inn i dag. Hva er det lurt å kjøpe, ha i kjøleskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blomkål, cottage cheese, creme fraiche, rømme, majones :)

Skrevet

... og brokkoli, smør, rent kjøtt og fisk (kylling, biff, laks, svinekoteletter, karbonadedeig osv), egg.

Skrevet

EGG, bacon, ketolyse-kosttilskudd, brokkoli, fløte, salat/tomat/agurk, ost i ulike varianter

Skrevet

og salat!! i bøtter og spann :o)

Skrevet

Kjøttdeig, kylling, egg og bacon, og baconcrisp i skapet! :-)

Skrevet

mesteparten av karbohydratene du får i deg i løpet av en dag (15-20 totalt) bør komme fra grønnsaker som vokser over jorden, dvs. blomkål, brokkoli, salat, agurk osv. Blomkål er veldig anvendelig og kan spises rå, raspes og stekes som en slags "jukseris", kokes, gratineres, lages suppe av osv.

Skrevet

Tre ulike bokser med mineral/vitamintilskudd som du bør ta når du går på ketolyse. Fås på helsekosten. Det er en del stoffer som er vanskelig å få i seg uten å spise karbohydrater, og de inneholder blant annet krom som demper søtsug.

Også greit å kjøpe ketolyse-stix for å teste om du er i ketose.

Og en viktig ting: Seltin-salt! Du bør bruke mye salt i maten i starten da du vil miste en del salt fra kroppen. Seltin er mye bedre for kroppen enn vanlig bordsalt.

Skrevet

reker også da.

du kan lage deilig eggesalat eller rekesalat. nyydelig.

alt av RENT kjøtt. vær ops på kjøttboller, karbonadedeig og pølser.

nesten alle typer ost. grønne grønnsaker. matfløte. bruker det mye i retter. tunfisk. gå inn på lavkarbo.no der er det mange nyttige tips og oppskriver :)

Skrevet

forresten, vær litt obs på tomater.. det er frukt og kan være partystopper for noen, det samme gjerlder zero eller papsi max. pga aspartamen. du må bare prøve deg fram og se om vekta ikke stopper opp. og ikke frots i deg så mye becon crisp, veldig saltet og salt binder vann

Skrevet

Så mye hjelp man får her inne, altså. Tusen takk! :-) Jeg er veldig glad i tomater, så får se om det slår inn på meg.

Skrevet

Skjønner:) Seltin bruker jeg allerede. En annen ting.. Må jeg spise veldig mye fett. Det byr meg litt i mot med masse ost, rømme, bacon osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...