Gå til innhold

Hvorfor bør jeg ikke stemme høyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for familieverdier og vil ha kontantstøtte og ikke bli tvunget til å gi far mer permisjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Jeg er også for familieverdier altså, men jeg tror min definisjon av familieverdier er litt annerledes enn din) Stemmer du høyre, stemmer du inirekte også FrP, men det må du jo gjerne gjøre om du synes det er et godt alternativ.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg syns Hlyre er et godt alternativ. Jeg vet bare ikke helt hva jeg bør stemme. Men familieverdier er det viktigste for meg.

På den motsatte siden så vil jeg helst redusere litt på utgifter som går til invandrere. De syns jeg vi har for mange av allerede. Vil heller bruke mer penger på helsevesenet og korte sykehuskøer og hjelpe eldre og syke

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg syns høyre er et godt alternativ. Vet alt for lite om dette, så jeg vet ikke helt hva jeg bør stemme.

jeg er for familieverdier, og vil gjerne ha færre innvandrere. De pengene bør heller gå til sykehus og eldreomsorg og slikt. Norske barn som ikke har det bra hjemme. Hva bør jeg stemme da?

Skrevet

Stem Høyre! :o)

Hvis du er usikker på hva du skal stemme, så ta gjerne en av partitestene som nettavisene har laget. Det virker som om de er ganske gode!

Men som hovedregel:

Hvis du mener at staten bør styre det meste og tror at staten alltid vet hva som er best for den enkelte (deriblant hvor mye permisjon far/mor skal ta): stem rødgrønt.

Hvis du tror at enkeltindivider kan ta beslutninger som passer dem uten at staten blander seg inn i det: stem blått/sentrum (minus SP)

Skrevet

Arbeiderpartiet ønsker å styrke barnevernet og gi det et kompetanseløft. Og å gi ettervern til de barnevernsbarna som ønsker det.

De ønsker også å bremse opp innvandringen av asylsøkere. De ønsker ikke flere asylsøkere her i landet! Men de mener også at ting må foregå på en ordentlig måte. Man kan ikke bare sperre inne folk som ikke har gjort noe galt. Som FRP og deres ønske om lukkede asylmottak. Noe som blir det samme som et fengsel i praksis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...