<3lovebaby<3 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg har lyst til å bestille denne hvite hengevuggen. Noen andre som har best.den og har den vært etter forventningene? Man kan best med og uten madrass, syns det var litt prisforskjell så jeg tenkte kanskje få tak i en rimeligere ett annet sted. Noen andre som har gjort det og har det gått greit å få tak i en slik oval madrass?
<3lovebaby<3 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2009 Er det ingen som har prøvd denne kurven? Vært så kjekt å hørt noe tilbakemeld om den når man bare kan se den på nett.
Maisie Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Hvilken hvit hengevugge? Er ikke noen link noe sted?
<3lovebaby<3 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2009 oiii...som jeg har blingsa da!!! Her kommer den selvfølgelig, haha..http://www.tecsor.no/catalog/
bobbo72 Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Hei. Jeg hadde leandervuggen til førstemann, og den fungerte flott. Kunne brukes til ca 6 måneder (da reiste han seg på knærne og tittet over kanten). Dette ser ut til å være samme prinsippet. Syntes det var greit å bare kunne gi vuggen en liten dytt når han var urolig, deilig å slippe å reise seg opp av sengen om natten når han bare ga litt lyd fra seg. Spesielt siden jeg hadde vondt i magen lenge pga keisersnitt.
sanfare25 Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Jeg hadde sånn indisk babyvugge til dattera vår som bvle født i 2004 og planlegger å bruke den opp igjen til nr 2 som kommer i mai Den er helt fantastisk! Babyen ligger ergonomisk, og sover som en engel
Maisie Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Jeg har sett på begge vuggene, Men er usikker på hvilken jeg skal velge. Begge ser veldig fine ut. Slenger meg på denne og vil også høre om erfaringer med slike vugger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå