Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Hei. Vi skal en snartur til Oslo 1-3.november. Vi skal bo på et hotell rett ved Oslo Spektrum, og har lyst å bruke litt av fritiden vår på å dra på en ultralyd siden man ikke får det før i uke 19, oppe i nord. Ikke 3D! Da magen bare er 16 uker. Vi må komme oss fra hotellet til Sykehuset\klinikken med buss\taxi. Har bare vært i Oslo på flyplassen, og aner ikke hvordan vi finner fram i sentrum. Noen som vet hva nærmeste sykehus\klinikk er? Og hva det koster? Håper på maaaange svar
NormaJean Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 vet om forskjellige, den aller nærmeste er vel på oslo city http://www.oslocitylegesenter.no/3D-ultralyd.php?gclid=CMXQ2ZTe8JwCFZCD3god-0gckw Du kan jo høre om de tilbyr bare vanlig UL? ellers så er det majorstuaklinikken.no som jeg kjenner flere som har brukt http://www.familie-klinikken.no/site/index.php/www/Ultralyd Selv vil jeg vel anbefale deg å finne en privat gynekolog som også har UL apparat hvis du bare ønsker vanlig UL Jeg har gynekolog i Nedre Vollgt 4, vet ikke hva det koster uten henvisning, men der har de uansett både innvendig og utvendig UL apparater:) Går jo ann å ringe? 22 33 45 10 Jeg skal dit om 2 uker:-) (men jeg er allerede pasient der da, så betaler kun egenandel på 380kr)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Tusen takk Skal ta meg en liten ringerunde i lunsjen Ja, vi ønsker 2D ultralyd, for det er så tidlig at vi vil ikke få et ordentlig utbytte av 3D ultralyd. De bildene jeg har sett fra den uka med 3D har ikke vært noe særlig, så da synes jeg 2D er mere spesielt
snuffe Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg liker meg hos Anne Stensløkken på Balderklinikken. Koster vel 980,- for vanlig ul mener jeg, da får du bilder med og hun slår over i 3D littegrann om man har lyst til det. Det er spaseravstand eller en kjapp taxitur fra Spektrum, balder-klinikken.no
Kine&nurket;-) Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Volvat i Oslo, der var jeg. Kostet ca 800 kr mener jeg. Var der så tidlig som i uke 9 og fikk eksakt termindato som har vist seg å stemme i etetrtid. (Ble gravid på p-pillen, så hadde ikke peil. på hvor langt jeg var på vei.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå