Candy girrrl Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Min mann er ikke tilgjengelig på mobilien. Jeg er ikke den som ringer i øst og vest for bagateller. Men nå har jeg ringt og sendt sms siden i morges uten at han gir lyd.(Ikke fødsel) Greit han har en jobb med diverse møter. Men har man en fødeklar dame hjemme så er det lov å ha på stille vibrering og faktisk kikke på mobilen i ny og ne!! *et hormonelt murr fra meg*
nesten30 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 kan skjønne deg der..... Han BØR være tilgjengelig når du går fødeklar hjemme! Det kunne jo vært det hastet å få tak i han..
ormeynglet Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Hehe, kjenner meg igjen på den der. Min mann er så avslappet og rolig i forhold til det hele at det nesten gjør meg litt irritert innimellom. Han har vært hjemme når ting har startet alle de andre gangene så jeg tror ikke han skjønner at ting kan skje på andre tidspunkt av døgnet. Hender seg han glemmer igjen mobilen hjemme eller i bilen, og siden han sjelden er på kontoret så er det jo umulig å få tak i han. Enig med deg, mobil på lomma med vibrering på må da være mulig nå på slutten!
Minaw Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Helt enig! Når de har ei fødeklar dame hjemme, så burde de faktisk følge godt med på mobilen!!
septbaby09 Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Ja gi han inn, det er en trygghet for deg å vite han er tilgjengelig. Jeg får ikke lov å ringe min med mindre det er fødsel, he he må heller skrive mld, fordi han gleder seg så. Så hvis jeg plutselig ringer når han er opptatt med noe uten fødsel blir han stressa:) Så han har tlkf alltid med seg, og sjekker den hele tida, selv nå, han er ute å spiller litt golf:)
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Du får ta et alvorsord med han!! Han må jo være tilgjengelig når du kanskje skal føde, ærlig talt! Grr, kjenner jeg er hormonell i dag jeg også. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal krangle på vektoppgang? Hvis jeg forteller noen at jeg har gått opp 20 kg, får jeg svar "Nei, det har du ikke". Også er de såå påståelig, selv om jeg sier at når vekta viser 70 kg, og ikke 50, så har jeg nok gått opp så mye, ja. Jeg skjønner det liksom ikke? Også konge-kommentaren da: "Hvis du ikke hadde gått opp så mye i vekt, hadde ikke babyen kommet seg ut". Eh.. Jeg har ikke lagt på meg utvida benbygning, vel? OG HVORFOR VIL IKKE OVNEN MIN FUNKE???!?! Jeg får et hjerteproblem!!
Huldretussa Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Mannen min har fått streng beskjed om å vere tilgjengelig på tlf 24 t i døgnet helt fram til fødsel nå. Jeg har IKKE tenkt å bekymre meg over at jeg ikke får tak i han når det trengs, så han er pent nødt til å kikke på mobilen i blant, uansett jobb! Nå er det 13 dg til termin, så jenta vår kan jo egentlig komme når som helst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå