*Charlee* Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Herlig å ha kommet så langt, synes tiden har gått veldig fort og føler at det går enda fortere i tredje trimester:) Jeg har som sagt to små jenter i magen og magen er blitt stooor, blir spennende å se hvor stor den kan bli:) Jeg er 24 år fra Stavanger, har ei jente fra før som blir 2 år når søstrene kommer. Blir nok travelt men gleder meg også... Jeg må jo få det til på et vis:P Utenom det har vi to små englebarn, tvillinggutter som ble født altfor tidlig og klarte seg ikke. Derfor er dette svangerskapet litt xtra spesielt, men nå har jeg nok senket skuldrene en del i og med at jeg er kommet såpass langt.
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hei! Velkommen og gratulerer med to i magen! Jeg har to gutter i magen og er 34+3 i dag. Har og ei jente fra før som er 3år. Nå er magen min like stor som da jeg føde sist og kjennner at guttene kan komme nå snart. Er ganske tungt nå.
nesten30 Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Velkommen inn hit:) Og lykke til med de to små jentene i magen:)
*Charlee* Skrevet 14. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2009 Tusen takk, til Bakken... Er du ikke nervøs for å føde tidlig? Er det slika t du kjenner det kan skje når som helst nå? Har du lagt på deg mer i dette svangerskapet enn sist? Bare noen spm jeg lurte på
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Hvilken uke ble guttene dine født i? Flott at du slapper mer av, jo lenger ut i svangerskapet du kommer, jo bedre er prognosene. Og dette kommer sikkert til å gå helt fint :-) Velkommen, og så morro med tvillinger!
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Jeg kan vel ikke si at jeg kjenner at de kommer, men viss jeg føder om et par uker er det ikke så tidlig at det gjør noe. Var på UL på fredag og da estimerte de vekten til 2200g på begge guttene, så de er ikke spes. små. Men de kan vel holde seg inne til uke 36, så det ikke blir så alt for tidlig! Nå veier jeg like mye som da jeg fødte sist. Fødte da i uke 38. Så Må si jeg er ganske fornøyd med, med tanke på at det er en mer i magen. Hvordan er formen din da?
*Charlee* Skrevet 15. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2009 Formen har vært grei, men fra og med den siste uka har det vært tungt... Bekkenløsningen er kommet for fult og sover veldig ubehagelig, men men skal nok holde ut, kunne vært verre:P Hadde gallestein sist med jenta mi så det var tortur når anfallene satte i gang, fikk heldigvis fjernet galleblæren slik jeg slipper det nå For å svare eelis på spørsmålet så fødte jeg første mann i uke tjuefire og andre mann i uke tjuefem ( de kom med en ukes mellomrom ja, det var veldig spesielt tilfelle på sykehuset her)
Minilille Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 ..Av en eller annen grunn blir jeg trekt mot å lese når jeg ser innlegg om to i magen.. selv om det gjør vondt, fordi vi, slik som du, også mistet tvillinger som ble født altfor tidlig. Så nå ble jeg likevel "glad" av å lese innlegget ditt når jeg ser at muligheten for å få to på nytt er der! (denne gangen er det en i magen for vår del, men ønsker ønsker ønsker to en gang...). Hvordan reagerte du da det var to denne gang? Jeg har vært kjemperedd for for tidlig fødsel med denne ene i magen, men tipper jeg hadde vært ti ganger mer bekymret dersom det vr to slik som sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå