1gang09 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg merket nesten ikke noe liv fra lille krabaten min i går, og i dag har jeg ikke merket noe så langt, eneste han kjørte hælen oppi ribbeinet på meg nå jeg satte meg ned. Er 4 dager over termin.
nesten30 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 ring for sikkehets skyld! Noe av det viktigste en som kommende mamma skal observere når småen er i magen er dette med å kjenne liv. Det er kun du som kan gjøre! Ring og få deg en sjekk....... better safe than sorry;) Lykke til!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 hvis du er beskymra så hadde jeg gjort det!! bedre å ringe en gang for mye!!
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg har vært gravid 2 ganger tidligere og begge gangene har babyene blitt veldig rolige over termin. Jeg ringte føden og fikk komme inn til sjekk begge gangene. Som regel er det bare at de har det veldig trangt og sover kanskje veldig mye. Men jeg ville ringt uansett jeg, det er bedre å få sjekket det enn å gå å være bekymret:)
Snabeltann Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 min baby har også blitt roligere nå på overtid, må dytte og puffe iherdig for å vekke han om morgenen.. har bare kjent et lite dult så langt i dag. han kvikner gjerne til på kvelden, da. hadde hele dagen og kvelden gått uten at jeg kjente no særlig, ville jeg blitt stressa. da jeg fødte første mann, kjente jeg ikke et ENESTE spark hele døgnet jeg fødte, men alt var i skjønneste orden.. nå er det skikkelig trangt og ekkelt der inne sikkert, nå MÅ han jo komme ut!!!
1gang09 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2009 Jeg ringte opp og fikk komme inn til sjekk, og alt var bra med den lille gutten min:) Takk for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå