Gå til innhold

For ett deilig vær!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si det om og om igjen.

 

 

SOL BLÅ HIMMEL OG VINDSTILLE.

 

Har vært slik her igår og idag. Og melder slik resten av uken. ENDELIG: Har jo ventet på dette nå siden midten av juli.. Er nesten som det er litt sommervarme midt på dagen i sola. Nydelig høstvær.

 

 

Andre som har det fint nå?? Jeg merker energien kommer sprettende inn under huden på meg. Er visst veldig avhengig av været hehe:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her og ser det ut til å bli en fin dag idag. Er fortsatt noen grå skyer på himmelen, men dem blir mindre og mindre - så håper dem forsvinner helt snart. Er meldt fint her idag og i mårra, men så skal regnværet komme tilbake.

Skrevet

Her var det meldt sol og blå himmel, men det ble ikke noe av. Det er jo fint vær da, men det er mye skyer og det blåser litt også. Men det regner jo tross alt ikke, men merker at det har blitt helt annen luft ute de siste dagene så man må kle seg godt selv om sola skinner.

Skrevet

ja, nå har jeg våknet til knallblå himmel for andre dag på rad....

ennå er det iskaldt ute, må nok skrape is av bilen når jeg nå drar på jobb( måtte det i går):( men det blir nok knallvarmt utpå dagen i dag også....:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...