Ronja&Odin Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 stoooor pakke med MASSE ting til snuppa, og i den forbindelse lurer jeg på.... når kan man begynne med junior seng...? snuppa mi er 20 mnd.. er det da litt tidlig?
annki83 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 jeg har nettop begynt å legge snuppa i en sånn gammel utrekk seng. hu liker seg veldig godt oppi der hun klatrer ikke ut av selv om hu egentlig kan (hun våken ofte på natta..) vis du skal legge henne i junior seng bør det vel være en med en god senge hest foran. burde det ikke være noe problem det.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg byttet til junior-seng da minsta her var ca. 20 mnd. Gikk kjempe bra. Hun krangler litt mer og hun kan gå ut av senga innimellom. Men det går bra. Har heller ikke noen spesiell stor sengehest, og hun har aldri falt ut av den.
Mamman til M&E Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Gutten min er 2 1/2 år og sover fortsatt veldig bra i sprinkelseng, tenker vi skifter rundt juletider
Ronja&Odin Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 oki tror du jeg trenger noen større kant her på denne senga da? http://www.drommerom.no/index.php?artikkelID=DRDS805&leddID=38968&ledd1=38968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå