Gå til innhold

angsten ødlegger mitt liv.


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Fikk bare sove to timer i natt, våknet opp med jevne mellomrom med panikk og hjertet gikk i hundre, trodde jeg skulle dø, enten få slag eller hjertestans av all stresset.

 

Jeg klarer ikke mer, jeg får ikke sove i det hele tatt.. Jeg har et barn å ta meg av og angsten ødlegger alt..

 

Orker orker ikke mer:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg du må da se å få hjelp!

kom deg til legen og snakk med h*n.

men jeg kan forsikre deg om at du dør ikke av panikk/angst men det føles sånn..

 

hilsen ei som har det samme..

Skrevet

Hei:o) Signerer den over her som sier at du må søke hjelp. Jeg har selv vært plaget med sterk angst de siste 4 årene. For min del er det helseangst som er problemer,og de første linjene du skrev var som om jeg skulle skrevet det selv. Men jeg søkte hjelp hos fastlegen,som har gjort en fantastisk jobb mtp oppfølging. Jeg gikk også jevnlig til psykolog i 1 års tid,noe som sakte men sikkert gav resultater. En annen ting jeg kan anbefale på det varmeste,er Dr.Ingvard Wilhelmsen ved Haukeland sykehus i Bergen. Hvis du kommer utenbys fra får du innvilget 2 timer der (etter henvisning fra fastlege),og på de 2 timene gjør han underverker. Helt utrolig!! Ellers så blir man vel sjeldent kvitt angsten,men lærer å leve med den - og å ta tilbake kontrollen over eget liv. Jeg har aldri panikkanfall lengre,men sliter fremdeles med angsten - bare på et mer levelig nivå.

Det er en lang vei å gå,men jeg ønsker deg av hele mitt hjerte lykke til.

Dette klarer du!

Klem fra meg,som faktisk velger å ikke være anonym denne gangen.

Skrevet

Kjære deg!

Kom deg til lege så fort som mulig. Få i første omgang beroligende tabletter som hjelper deg til å sove og slappe av. Bruk dem med forsiktighet, så er de til god hjelp.

Vi er mange som har hatt det som deg, og har fått hjelp! Dagene blir lysere, det lover jeg :-)

Ønsker deg alt godt!

Skrevet

før du begynner på tablettkjøret, så få hevisning av legen til til psykomotorisk fysioterapi.. ring rundt og mas og spør om det er ledig, ellers havner du i mange måneders kø. slå opp på gule sider. dette ken blir din redning, en skam at legene ikke informerer bedre om at det finnes et slikt tilbud - disse menneskene har spesialkompetanse på feltet, det psykiske henger jo sammen med det fysiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...