Gå til innhold

Kan noe forklare meg Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig lagd en profil.... og blitt "oppdaget" av flere venner.

Når jeg går inn virker det som jeg kommer til en side der de snakker til meg, men nedover siden ser jeg korrespondanse mellom de som ikke vedrører meg.... Hva er dette?

Kan man ikke snakke privat der inne? HVordan?

Og mange som vil ha meg som venn er folk fra 20 år siden som jeg egntlig ikke har noe behov for å være venner med.... Hva skjer om jeg trykker på ignorer, har jeg da avvist dem? ( unødvenig å være utivelig, men hadde jo aldri ringt dem lissom....)

Hva er dette med å lage lister/grupper som mna putter "vennene" sine i?

Mer jeg bør vite for ikke å drite på draget??

*klør meg i hue*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du får opp av korrespondanse på førstesiden din er det folk du er venner med skriver i statusfelt sitt og som andre kommenterer. Dette er helt offentlig. Det er også det du skriver på veggen til dine venner.

Vil du snakke eller skrive privar kan du gjøre det enten ved å skrive en melding (compose message under inboxen din) eller ved å chatte med en av dine påloggende venner..:)

Skrevet

*svare på flere spørsmål som jeg ikke så*

Dersom du avviser en venneforespørsel skjer det ikke noe annet enn at dere ikke blir venner. Vedkommende får ikke beskjed om at han/hun er avvist. Men det kan godt hende det kommer en n forespørsel dersom du avviser. Er mange som ikke tar hintet...:P

Du kan kategorisere vennene dine i grupper etter hvordan du kjenner dem. Om du kjenner dem fra jobb/skole/familie osv. Dette har ingen spesiell betydning annet enn at de blir kategorisert under sine grupper i listen over påloggede venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...