Gå til innhold

Hvem kan få dekket brystreduksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så missfornøyd med brystene mine!! Jeg er ikke veldig overvektig, kansje 5-7kg, men bruker 80F, de henger veldig og har gjordt de siden jeg var 20 år! Så i 15 år har jeg vært missfornøyd. Jeg går aldri i bikini og viser dem aldri til mannen min! Når jeg ruller dem opp i en bh, ser dem ok ut! Har ikke noen fysiske plager, men pysisk plager det meg. Har ikke råd til å beale det selv og er redd for at jeg skal få avslag om jeg går til legen, er også redd for å vise dem til noen.Takker for svar!!! Kunne ønsket jeg hadde pengene slik at jeg bare kunne bestille time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig usikker på hvilke krav de har. Men det er nok positivt at du ikke er overvektig. Mammaen min fikk avslag på brystreduksjon pga overvekt. Men hun sliter med ryggen (men tror de også dekker ved psykiske plager pga store bryster). Og mamma har heller ikke så store som du. Hun hadde fått dekket sin operasjon hadde hun vært slankere (normal bmi)

Skrevet

Mamma har fått innvilget brystreduksjon pga plager med rygg, nakke, skuldre. Men får ikke gjennomført operasjonen før hun går ned til et visst antall kilo ( er overvektig ).

Det er helt sikkert mulig å innvilge reduksjon på ulike grunnlag, og du taper ingenting på å snakke med legen din.

Lykke til.

Skrevet

Jeg fikk høre av ei venninne, som tok brystreduksjon i sommer at hun fikk dekket det hvis hun hadde mer enn 28 cm fra kragebenet til brystvorta..

Tror det er noen krav dersom du er overvektig og..

Skrevet

Takk for svar damer. Ja, det er 28cm. Er det legen som avgjør det, eller sender han meg videre? Det er en stor påkjenning for meg, og bare tanken på å vise brystene mine til noen får meg til å frike ut. Så vist jeg får avslag, tror jeg at jeg får det verre en noen gang.

Er det noen plass på nettet jeg kan lese om det? Jeg er 35år og har hatt det slik siden jeg var 20, anken på å ha det slik resten av mitt liv, skremmer meg. Tenk å få ha normale pupper og være solt av det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...