Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 ...tidligere i uka så har eg tatt tester...og fått skyggestreker... Eg vet ikkje om eg vil kategorisere den eg tok i dag som skyggestrek eller veldig svak positiv... wæææ...!!! Har heller aldri fått antydning te skygger på testene eg bruker nå...så.....oooo....spennandeee!!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2009 Måtte jo skyndte meg å ta ein te..siden skyggestreken blei sterkere...så tok ein strimmel...riktignok av type eg har proklamert å få falsk positiv av..og den har ein svaaaak rooosa strek (innen 5 min.)........ Kan eg være gravid?!? Seriøst?! Herreguuud kor spennende!!!!!!!! Tør ikkje tro på noenting før eg enten har pos. hos lege eller ein digital i hånda..men....åååh...herregud....!!!!!!!!!!!!!
Bulikuli Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Virker positivt etter min mening Grattis ;o)
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg har hatt noen dager med sånne skyggestreker på 4 tester.. Skrev en tråd lenger ned her, men den har jeg ikke fått noe svar på.. Vet ikke om jeg skal ta en test i dag eller ikke.. Jeg håper dine skyggestreker bli bare sterkere og sterkere for hver dag som går, og at du har en liten spire der! :-) Men du får ikke lov til å flytte til 1.tri uten meg altså.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå