Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Siden det er så mye fokus på alt det fæle og irriterende med disse mennene, hva er det som gjør at du elsker han? Hvorfor giftet du deg/er du sammen med han? Hvilke ting i dagen er det som gjør at dere fortsatt er sammen?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg er sammen med min samboer fordi vi vil de samme tingene her i livet, vi ønsker oss barn og hytteliv og hund og korps, et A4 liv om du vil kalle det det. Men grunnen til at jeg elsker han er at han ser meg for den jeg er, elsker meg betingelsesløst, og for sånne småting som at han kan ordne dyna mi i hjerteform til jeg kommer og legger meg, skriver jeg elsker deg i duggen på speilet, lager hjerter med ketchupen på spaghettien osv. Jeg elsker han fordi han alltid er der, alltid hører og alltid bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Mannen min er det mest unike eksemplaret jeg noen sinne har møtt. Det finnes ikke maken, er jeg overbevist om. Jeg kan ikke unngå å elske ham, det kommer helt av seg selv og drives av hele hans vesen. Han er mitt alt, mitt hele og den eneste jeg har møtt som er så riktig for meg. Han bærer meg på sine hender, har alltid mitt beste for øyet og det finnes ikke den ting han ikke ville gjort for meg. Ingen kunne tatt bedre vare på meg eller våre barn. Det er helt utenkelig å skulle foretsille seg livet uten ham.
Ireyna Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg elsker mannen min fordi han er komplett og han utfyller meg. Han er fantastisk blid og positiv, bekymringsløs og livsglad. Han har alltid masse energi, og han ønsker alltid det beste for meg. Han elsker meg og er aldri redd for å vise det. han er en mannenmann som kan sette opp en hytte eller fikse ting, samtidig som han gråter av extreme makeover eller triste filmer. Han er hard og myk på samme tid, og alt jeg noengang har drømt om.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Fordi han er ubeskrivelig nydelig, både utenpå og inni. Har ingenting vondt å si om ham. Seriøst! Kunne skrevet side opp og side ned om hvorfor... men til syvende og sist er det fordi han er nettopp den han er, verdens beste mann!
Hyacinth Bucket Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Åh, hvor skal jeg begynne? At han har gitt meg barn. Når han bøyer seg ned til barna våre og jeg hører han hviske at han elsker dem... da smelter jeg helt! Han er sosial og kan snakke med alle. Han er smart, uhyre god på sitt fag og han er handy som få. Han er en friluftsmann og jeger som elsker hunder - deler altså mine interesser! Elsker å reise bort i helger og ferier. Han er sporty og allsidig aktiv. Han er tålmodig med meg, men er også en sparrepartner når jeg trenger å få ut litt frustrasjon. Han er utrolig kjekk - til og med i siderompa møkkete jaktklær og 3 dagersskjegg. Han gir meg ingen grunn til å føle sjalusi. Er flink til å la meg få vite at jeg er den eneste og at han vil bli gammel med meg. Han er flink til å bidra i hjemmet med huslige oppgaver inne og ute. Han liker å danse.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Vi er like sta, og det er utrolig viktig, fordi forholdene mine har gått i stykker flere ganger fordi jeg har blitt kontrollerende / manipulerende... Høres kanskje ikke så hyggelig ut, men det at han kan si ifra hva han mener, og har en god begrunnelse for å mene det, er det som er best med ham... Han er fantastisk med barn, og behandler sønnen min som sin egen... Nå som jeg er gravid med hans barn er han utrolig entusiastisk, forståelsesfull og deltakende, vet han ikke hva godt han kan gjøre for meg... Han leser meg som en åpen bok, og vet alltid hva jeg trenger fra ham ut fra hvilken sinnsstemning jeg er i, også når jeg ikke vet det selv:) Han er intelligent, empatisk, familiemann med verdier jeg beundrer, samtidig som han er handy og virkelig mann med stor M... Han er kjekk, veltrent, høy og med strålende blå øyne, småbustete hår og todagers skjegg...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Fordi han godtar meg for den jeg er! Han er verdens snilleste og mest positive personen jeg noen gang har møtt....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Sex, samtaler, sinne og latter.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 At han er tolmodig, fam.mann. Aksepterer meg for den jeg er. Jeg er ikke perfekt, og han liker meg alikevel. At han gjør ting for meg. F.eks handle ordner alt med bil osv. Vi har det bra sammen. Liker å gjøre ting sammen og hver for oss. Han er en super kjæreste. Og flink med barna våre. Jeg stoler på han.
petite fleur Skrevet 14. september 2009 #11 Skrevet 14. september 2009 Fordi han er min klippe uansett hva. (jeg er impulsiv og rotete og følelsesmenneske, han er rolig og trygg og god). Også er han en veldig omtenksom og oppofrende pappa.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 Det viktigste er armkroken jeg forsvinner inn i hver kveld. Hans armer som knyter seg rundt meg, uansett hvor uenige vi har vært om ting på dagen. Det er som armkroken hans er støpt for meg. I den kan jeg være så liten som jeg vil, så stor som jeg vil, jeg kan få trøst og jeg kan gi trøst. Grunnen til at vi er sammen, er bare for at vi er så uendelig glade i hverandre. Vi skulle ikke ha kjærester begge to, men ett øyekast etter vi møttes for første gang etter å ha snakket på internett i lengre tid så kunne vi vel konstatere begge to at vi skulle bli gamle og senile sammen. Det er vi på god vei til, vi venter i spenning på barnebarna. Vi prøver iherdig å "lure" hu eldste. Nå kjente jeg at jeg gleder meg til han kommer snikende opp i senga etterpå. Han kom innom nå for litt siden for å gi meg og ungene en nattaklem. Han er å teller stemmer i valglokalet nå. Selv de kalde beina hans savner jeg nå............
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 i utgangspunktet så var det jo ikke noe spes grunn til at jeg elsker han, jeg fikk sterke følelser for han for 9 år siden nå. og di bare vokser og vokser. når jeg tenker på hvor mye han betyr for meg så kjenner jeg det fysisk i hjertet mitt. heldigvis viste det seg at jeg ble forelsket i den mest utrolige person en kan tenke seg! han er bare helt fantastisk! han tar sitt og våres liv serøst. han jobber som en helt for at vi skal klare og bli gravid. han elsker meg så mye at jeg kan se det på han når han ser på meg. han er snill, go, viser empati og sympati. er fornuftig, og en kan snakke om alt mulig med han. dette kommer til og med mine veninner og sier til meg! det er noe som jeg elsker han litt ekstra for;) han reflekterer og kommer med innspill når det passer seg. jeg har aldrig opplevd at han har sagt noe sårende til noen. og han har generelt stor respekt for både folk og dyr. åhh. min elskede mann. håper vi får et langt liv isammen! og at vi klarer og lage noen små røvere som ligner på han... vi kommer til og elske dem sånn vi ikke vet hvor vi skal gjøre av oss. det er sant at kjærlighet avler kjærlighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå