Gå til innhold

Noen som trenger plass i barnePARK??? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Tenkte jeg bare skulle informere litt om ett tilbud som kanskje ikke alle vet om. Jeg fikk først vite om det for 3 uker siden, og datteren vår har begynt i barnepark :)

vi fikk bare tilbud om fulltidsplass i barnehage, noe vi ikke trenger siden jeg jobber redusert.

Barneparken er åpen fra kl.10-14 og man beholder KONTANTSTØTTEN.

Koster 1500 i mnd.

Barna er ute fra kl.10-11.

Så går de inn og spiser og har sang og lesestund.

Så blir de minste barna som sover lagt i vognene sine ute, og de større barna fortsetter å leke ute fram til kl.14.

Parken som min datter går i har vært åpen i 60 år, og damene som jobber der nå har jobbet der i 15 og 18 år!!

Se mer på :

www.kloverveienbarnepark.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg skrev til deg i forrige tråd. Så utrolig dumt at den ikke er nærmere der vi bor, ullevål er jo ett stykke fra lambertseter, tar jo over 30 minutter med tbanen.

Men hvor små barn tar de? Min sønn er 12 måneder

Skrevet

forrige tråd? Trodde ikke innlegget mitt kom med sist for jeg fikk error melding, åsså hadde jeg ikke tid til å skrive igjen.

Barna er fra 1 år. De har igrunn som kriterie at barna skal kunne gå, men det er fordi de ikke kan bære rundt på barna hele tiden siden de bare er 2. Datra mi hadde tatt sitt første steg noen dager i forveien, å fikk plass allikevel. Hun kan jo krabbe rundt :)

Skrevet

Hadde vi bodd nærmere. Jeg så forresten også den tråden du la ut sist :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...