kamillaen Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Akupunktør hjelper med å få fart på sakene, kan ikke gå sånn med rier som bare lurer meg stort lenger for jeg holder på å bli kokko!!! Noen som har dratt til akupunktør med 2-3 sc åpning og er moden fra før?
chiquetita Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Har ikke vært det nei, men skal neste mandag, da er det to uker til termin. Spent på om det virker på deg så oppdater etter timen. Nåe var/er terming?
kamillaen Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Har termin 30.09=) Time i morgen kl 16=) skal oppdatere vettu=)
chiquetita Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Termin 4 okt her. Ønsker deg lykke til.
kamillaen Skrevet 15. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2009 Da har jeg vært hos henne idag:) Kjente masse nedpress da jeg satt der,men har fått en time til torsdag. Så skulle jeg sende en sms om det skjedde noe før det=) Hu satte nåler i lille tåa og leggen åppå foten,og øra,hendene og ryggen=) Er utrolig spent, var hos refleksolog igår og henne idag så går jeg jo med 2-3cm åpning så nå må det jo bare skje noe! er 38+3 dager så har jo egentlig ikke lov å være lei! Men etter min termin er jeg lenger på vei + at jeg er utslitt etter masse lure rier og lite søvn.. Har jo en sønn på 3 år som krever sitt å=) Så kan ikke si at det hadde gjort noe om lille gutt i magen hadde kommet snart=) Spent,spent,spent samtidig dritt lei av å ha forhåpninger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå