Gå til innhold

Flere som hadde blødninger lenge


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

før det gikk galt? Hvilke forhåndsregler vil dere gi til de som blør å blør uten grunn? Har hatt blødninger i 2 uker nå uten at de finner noen grunn til dette. Babyen har det vist bra. Er 20+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg gikk gravid med tvillinger og fødte i uke 31+3. Hadde blødninger i 12 dager før jeg fødte. De visste ikke hvorfor jeg blødde, men etter fødselen, så sa de at det blødde fra morkaka. Man blir jo litt urolig da. Men godt babyen har det bra! Du får be de følge deg ekstra godt opp.

Masse lykke til, det går nok bra ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for svar :) Har sjekket mye her men det kommer ikke fra morkaken, de trodde det først da. Men ser ut til at det bare er slik. Blør enda også og er 23+2 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 20+1 nå, og har hatt blødninger siden uke 11. Har vert på fire ultralyder uten at de finner noe klar årsak. Dette er svangerskap nr 3, og jeg har hatt det slik med de to andre også. Da gikk alt bra; de er nå 10 og 5 år. Jeg bekymrer meg ikke, men jeg har en lege som tar det på alvor - og terskelen hans for å sykemelde meg har vert lav. Jeg har i perioder bare tatt det helt med ro, og nå har blødningene avtatt. Den siste uken har de vert borte.

Jeg vil anbefale deg å bare ta hensyn til deg selv i denne tiden. Ikke stresse, løfte eller gjøre andre ting som kan fremprovosere blødninger. Samtidig er det godt å holde kroppen i gang. Gå rolige turer i skog og mark.

Lykke til!! Det går som oftest helt bra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde konstante blødninger fra uke 6+4 jeg, å blødde helt frem til uke 25, etter det var det bare små-blødninger. Guttungen ble født til ventet tid, og ingenting var glat med han :) Idag er han snart 5 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Da jeg var gravid med min første hadde jeg blødninger helt fra starten av, og til jeg var i uke 18!

Det kunne gå en dag eller to innimellom som jeg ikke blødde, men ellers hadde jeg blødninger hele tiden.

Jeg var på flere innv. UL, og legen kalte det en truende abort, og ga meg ikke gode odds.

Men.....i dag har jeg en jente på 2,5 år som løper rundt her og er sunn og frisk, så blødninger trenger ikke alltid ha en dårlig utgang....det har jeg beviset på her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...