:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 småen tar den konsekvent av, mens jeg aldri har tenkt på at den smaker andeledes... hehe
It's all about me Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg spiste ikek slutten bananen før, men nå har jeg blitt voksen )
-MtG- Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg spiser ikke den brune dritten på tuppen nei:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2009 hihi... så jeg kan skylde på det i stedet for dårlig smaksans?
petite fleur Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Da jeg var liten, var det noen som innbilte meg at man fikk mark i magen av å spise tuppen av bananen, så da gjorde jeg ikke det mer :-) Den vanen er så innkjørt at jeg spiser fortsatt ikke tuppen av bananen:-)
hellohello:-o Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Spiser ikke tuppen på bananen nei. Også fra gammelt av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå