Bassen&Spira <3 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Plutselig i går ettermiddag fikk jeg så vondt under det høyre brystet mitt.. Vet at et tegn på svangerskapsforgiftning kan være dette, men får man ikke de andre symptomene først da ?? Som hodepine osv... smerten kjennes på en måte ut som at jeg er veldig lemster.. ligger jeg helt i ro merker jeg mest ingenting, mens når jeg snur meg, puster dypt inn gjør det nokså vondt.. har time hos jordmor i morgen tidlig, men burde jeg ringe idag å fortelle om dette?? Er i uke 38 nå..
md71#mamma# Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Kan ikke hjelpe deg, men har det på nsten samme måten. Har hatt det i et par uker. Hos meg kjennes det best faktisk når jeg ligger. Smertene kan minne litt om ribbensbrudd (tror jeg).I tillegg svir jeg på huden der. Håper noen vet... Jeg er 35+6 i dag
Gjest Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg ville nok prøvd å ringt i dag for å finne ut om det kunne være noe alvorlig.. Bare for å være på den sikre siden..
*stine j-g-j *har født* Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Har hatt det samme i alle mine tre svangerskap. Det har vært sånn helt til magen har sunket, ca i uke 36-37. Nevnte det for legen, men i og med at jeg ikke har noen andre tegn på svangerskapsforgiftning var ikke dette i seg selv farlig. Hun mente det var leveren som ble presset oppover. Kjennes ut som om ribbena presses og blir fryktelig ømme. For meg har det hjulpet å ligge ned og strekke høyrearmen "over hodet". Trøsten er at det gir seg når magen synker
Expat Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Dette er en "ring føden og forhør deg for sikkerhets skyld"-sak
Mummimamma 09+12 Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Vet du om barnet har lagt seg med hodet ned? Hvis ikke kan det være skallebenet til barnet som presser mot ribbena og det skal visst gjøre vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå