Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 En jente jeg regnet som min vennine har gjort alt hun kan for å ødlegge mellom meg og mannen min. Hun har sendt ham nakenbilder av seg selv blant annet. Han fortalte meg at da jeg var bortreist sist gang kom hun hjem til oss og prøvde seg. Vi tar ikke noe kontakt med henne, det er hun som er etter han. Jeg er så sliten og lei meg, jeg trodde så lenge at hun var en god vennine. Uff. Måtte bare få det ut
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Si fra til foreldrene hennes hva hun driver med, så tenker jeg det blir slutt på oppførselen hennes. Spesielt det med nakenbildene.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Føler med deg, har vært der selv.... Men hva er dette med å sladre til foreldrene? Er vel ingen løsning, det vil jo gå ut over dem også....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 legg ut bildene hun sendte til mannen din på internett:P da vi hun hvertfall aldri glemme d, og vil gjerne tenke seg godt om før hun gjør noe slikt igjen..... sånne som kan gjr noe slikt mot en såkaldt veninne fortjener faktisk det mener nå jeg ( men moralsk sett så br du ikke. men hun fortjener det det gjør hun)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Hvis dere og hun har facebook så er det et fint sted å legge dem ut:D Også tagger dere henne:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå