~ spiren ~ Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 hvor lenge har dere brukt det? det står 1 uke på medisinen, mn syns å huske at folk her inne har sagt at de har brukt det 14 dager ? fikk også beskjed om å bruke samme miksturen på puppene..?
våken_om_natta Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Minst to uker fikk jeg beskjed om. Kunne ta opptil 6 uker for å bli bra. Med førstemann holdet vi på leeenge. Tok 4 mnd før alt var bra. Med lillesøster lot jeg det gå 2 uker, så gikk jeg på hs og krevde å få Diflucan. Det hjalp med en gang! Du kan bruke canesten på puppene, så blir det ikke så klissete. Men om du har veldig vondt så ikke nøl med å få tak i tabletter. Ikke ødelegg flere mnd av permisjonen med soppinfeksjon slik jeg gjorde.
NormaJean Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 hadde brukt 14 dager, det gjorde jeg med lillegutt og det har vi alltid gjort på barneavdelingen. Hadde nok heller valgt salve på brystvortene, litt merkelig at du har fått beskjed om å bruke mixtur? Men signere våken-om natta, blir det ikke snart bedre, krev å få tabletter, jovisst er de dyre, men det var det eneste som fikk tatt knekken på den helvetes soppen. Den satt jo inni brystet, ikke på knoppene......
våken_om_natta Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg fikk 4 ukers kur. Det kosta 130 kr. Så det er ikke akkurat dyrt! :-)
NormaJean Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 da var nok de jeg fikk noen andre, fikk dem av en lege på Rikshospitalet etter at annen behandling ikke hadde funket og jeg fikk sånn raynauds fenomen på brystvortene. den kostet kanskje 400kr for 1-2 uker. syns det var litt dyrt
Ronja&Odin Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 ta til det er borte og et par dager til etter det. og ja på puppene hvis du ammer
meg & to små vampyrer Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Snuppa mi har trøske tror jeg (hvitt belegg som ikke går over på tunga). Jeg har ikke sett det før nå i det siste, hun er 6 uker og det svir/stikker i puppene ved amming. Bør jeg be legen om tabletter til meg selv? Har hatt så mye å tenke på med flere brystbetennelser, kolikk, sykdom osv... ikke rukket å tenke trøske engang,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå