zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hvordan går det med dere? Formen?? Selv er jeg i fin form.Bortsett fra(den lista er laaaang,hehe) bekkenløsning ,halsbrann og får ikke sove på natta. 16 dager igjen i dag(mandag).Kjenner at lillemann har kommet godt ned i bekkenet...så nå nærmer det seg!!! Er det flere enn Lillemy77 & Sunshine09 som har født???? Ha en fantastisk dag dere!! )
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hei! Jeg har 12 dgr til termin, og er i fin form. Merker bare at jeg er utrolig klar for å føde!! Nervepirrende å gå og vente, og lure på når d skal sette igang! Og så blir jeg mer og mer bekymret for at noe skal skje med barnet nå mot slutten, selv om d ikke er noe som skulle tyde på at noe er galt. Gleder meg til å ha barnet i armene i stedet for i magen!!
vekten30 Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Alt bare bra med oss:) Vasker og styrer til den store gullmedalje;) Hehe... Satser på at aktivitet kan gjøre at ting kommer i gang etterhvert:) Men nyter også tiden med å slappe av og ta vare på meg selv:) Nå er det 19 dager igjen til terminen:) Jenta har festet seg og kjenner murringer etc hver dag:) Satser på at det driver å gjøre seg klart nedi der:) Håper at halsbrannen og bekkenløsningen gir deg en pause snart.. Føler med deg skal du vite zoia! Jeg vet ikke om andre enn de to som har født:) Ha en finfin dag videre jordbærpikene;) og så må vi holde hverandre oppdaterte:)
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Hei alle sammen:) Ja da har jeg akkurat vært på min siste time hos jordmor før termin...Har også en time dagen etter termin (neste onsdag) men håper jeg slipper den!! Hadde vært deilig om lille jenta kommer nå til helgen, eller på termindatoen den 22:) Alt går overrasskende bra her, bare litt lei.. Men ellers føler jeg ikke at jeg sliter med så mye egentlig. Kunne vel tenkt meg å sluppet den halsbrannen, men den kommer heldigvis bare om kvelden, så slipper det hele dagen! Tulla mi har da forresten ikke festet seg heller enda, så de regner med at hun ikke kommer til å gjøre det heller. Symfysemålet var heller ikke på den perfekte linjen idag, gått litt ned, eller rettere sagt jevnet mer ut, men dette var normalt sa jordmor pga at barnet sikkert hadde trekt seg langt ned i bekkenet! Som hun sa, i morgen kan du være mamma, eller det kan du for så vidt bli i dag også, hehe:) Spennende... Blir nesten litt nervøs av å tenke på at det kan skje når som helst nå! Men er veldig veldig innstilt på at det kommer til å gå på overtid, så tar jeg alt som skjer før med glede! Jormor mente også at det kommer til å bli ei lita tulle, eller normalen vertfall, og ikke noe større! Så lenge jeg ikke går en god del på overtid selvfølgelig! Så det skal bli spennende å se! Gleder meg masse til å se jenta for første gang! Stor klem til dere alle!
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Er her jeg også. Har hatt noen småvonter i helga, men bare vært lureri:( Skal til min siste jordmortime i dag så får se hva hun si. Hadde jo ULtermin i går så er jo ikke lenge til det blir baby på meg uansett:)) Men er sååååååååå klar altså)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 Masse lykke til alle sammen iallefall!!! Gleder meg veldig til å treffe dere igjen & babyene deres Håper ikke det blir for lenge til! Skal forsøke og gjøre noe hjemme imorgen....har unnasluntra litt husarbeid i det siste. Kun tatt det nødvendigste.. *sukk*... Var å gikk meg tur idag(kryss i taket)...kan ikke huske sist jeg gjorde det.Skal heldigvis til fysio imorgen.. Nei.Nå er kl halv 3.får vel forsøke og sove litt da.... Natta dere!!
Lillemy-77 Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Heiiii alle dere jordbærpiker!!) Det er mange som begynner å bli fødeklare her ser jeg, hehe..og det skjønner jeg kjempegodt!!! Jeg derimot, rakk aldri komme dit hvor jeg "kjedet" meg og ventet...hvem skulle tro at fødselen startet nesten en mnd før tiden... MEN oioioiii, som vi koser oss hjemme nå jeg og lille Jakob:o) Gled dere sier jeg bare !!! Bare lukten av en nyfødt da....mmm...sukk:o) Men litt strev har vi hatt, ang gulsot og manglende vektoppgang. Men det går bedre nå. Manglende vektoppgang var pga at jeg har ALTfor lite melk i pupsen...og det fant jo ikke jeg ut før jeg hadde kjøpt meg pumpe og fikk sett hvor lite jeg egentlig hadde...nedtur... Men nå har lillegutt fått morsmelkerstatning i tillegg i 4 dager, og vekta har allerede begynt å gå oppover, jejj:o) MEN jeg sitter da her med ei dyr pumpe, som jeg ikke har bruk for...superbra pumpe da, Medela pumped in style elektrisk dobbelpumpe. Og lurer på om noen av dere er interessert i å kjøpe den? (kosta 3.000,- ny, selger den for 1800,-) Dere får si fra om noen er interessert:) Mange klemmer fra meg, og håper dere slipper å vente så veldig mye lenger før skjønne nurket ligger i armene deres..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå