Gå til innhold

lille tulla døde da ho skulle bli født


2pluss1engel

Anbefalte innlegg

7 dager til termin og plutselig er det ikke liv lenger. har aldri kjent en sånn smerte før. alt er bare tomt og vondt, og jeg kan ikke tro det er sant. nå skulle vi sittet her med vår nydelige datter og pakket opp gaver med rosa tøy, i stede er huset fullt av blomster vi har fått av venner og familie med kort hvor det står i den dypeste medfølelse.

jeg kan ikke tro det er sant! jeg holder ikke ut!

var nede på kapellet i dag igjen. ho er bare så nydelig. ser ut som ei dukke som sover! vår elskede datter som ikke fikk leve. savner deg så fryktelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.., så grusomt..

Det er vel lite en kan si som kan få dette til å føles bedre.. Mitt største mareritt er å oppleve det dere går gjennom nå.

Så fryktelig trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fryktelig trist å høre! Jeg føler så inderlig med dere, og skulle ønske det var noe man kunne si eller gjøre for å hjelpe.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite mirakel fikk spire og gro, men englene tok henne og fløy av sted.

 

Min dypeste medfølelse for dere i denne tunge tiden. Det er så ufattelig trist å høre om slikt.

 

Mange varme klemmer til deg og familien din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fryktelig trist å høre om jenta di. Kjenner smerten din, mistet selv tvillingguttene mine i vinter, vi fikk en og to dager med dem. Det er en ubeskrivelig vond smerte når man er midt oppi det, la sorgen komme til og skyv den ikke unna, selv om det alltid vil vere et sår der som alldri vil gro blir det lettere med tiden. Ta vare på hverandre og ta imot den hjelpen dere får.

Ønsker deg og dine alt godt i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så fælt å høre om! Da blir virkeligheten en helt annen når noe sånt skjer. Men snakk om sorgen med andre og ikke steng følelsene inne i dere. Det er grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for medfølelse. alt er vondt nå. i dag har vi vært med å stelt ho og ho i den lille kista. så utrolig meningsløst, men er glad vi gjorde det likevel. det er så litet vi kan gjøre for ho så det er faktisk godt å delta med de praktiske tingene. gruer meg til begravelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg vembi...jeg har det på samme måte,mistet gutten min 17 september...slik jeg har det nå kjennes det ikke ut som jeg noengang skal kunne få det bra igjen...føler med deg vembi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler jeg er langt inni et mørke. livet kjennes ødelagt ut. vi som hadde det så fint.hvordan kan det bare snu sånn. når jeg våkner om morran gleder jeg meg bare til det er kvelden og jeg kan legge meg igjen. jeg som før pleide elske livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære kjære tidemann, tenker du gruer for i morgen. vi hadde begravelse på fredag. var en vond dag men føler vi fikk gitt vår lille skatt en verdig avskjed.dagene etterpå har vært verre en jeg tenkte egentlig. alt ble liksom enda tommere- hvis det er mulig. uka mellom ho døde og begravelsen var forferdelig men samtidig var det så mange praktiske ting som skulle ordnes og jeg gikk vel egentlig rundt med en følelse av total uvirkelighet. nå harl det hele sunket inn og er vel derfor det er så ille nå. folk sier det blir bedre etterhvert, tiden leger alle sår osv osv..ja da, jeg vet det, men hodet klarer ikke tro det akkurat nå desverre. du får ha masse lykke til i morgen- og dagene etterpå. vi kunne jo skrevet Pm til hverandre men som den kløne jeg er vet jeg ikke helt hvordan det funker.....

varme klemmer til deg og dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære dere begge to..Kjenner jeg blir helt uvel av å lese innleggene deres, og jeg føler så inderlig med dere!Vet desverre så alt for godt hvordan dere har det nå..vi mistet den lille gutten vår etter fødsel i februar,og tiden som har gått har vært helt jævelig!! Alt er sort,og man bare er..vil bare at tiden skal gå! Den gjør heldigvis det jenter,men dere har noen tøffe mnd foran dere..skulle ønske jeg kunne hjelpe! Kan tipse om www.englesiden.com!Dette er et lukket nettsted for oss som har mistet barna våre-denne har vært god for meg å ha!! Vet ikke hvordan man sender meldinger ol,men dersom dere kjenner til dette må dere bare ta kontakt!som sagt..dersom jeg kan være til hjelp,er det ikke noe annet jeg heller vil..

 

Styrkeklemmer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner så til smerten din.

Det er uutholdelig.

Vi mistet vår lille nydelige baby 4.september 2009. Det var liv på dagen og fin fosterlyd da jeg var på sykehuset for kontroll 3.september - men samme kveld når jeg kom tilbake med fødselsrier var hun død.

Helt ubeskrivelig vondt!

Nå må vi bare sitte igjen med minnene og bildene.

Verden er et grusomt sted... og det finnes ikke ord som trøster i denne situasjonen. eneste jeg synes kan hjelpe er å prate med andre i lignende situasjon.

klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fryktelig vondt å høre. ja verden er grusom. alt er vondt og det kjennes som livet aldri blir godt igjen. har sendt deg pm så kan du se om du vil svare meg. klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...