Gå til innhold

Er så lei av....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ikke få sove på nettene!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Er kjempe slitsomt! Spesiellt når man er nødt til å fungere som "normalt" dagen etter. :(

Skrevet

Ja, og jeg er så utrolig trøtt, så jeg kommer med sønnen til bhg 9.30, og da jeg kommer hjem syns jeg det er ALTFOR langt ut på dagen til å legge seg igjen:) Har gort det noen ganger,men er ikke så gøy å våkne i 13-14 tida:)

Skrevet

Jepp, samme her. Og sånn er det vel dag etter dag, og så blir man bare mer og mer sliten.

Var litt lettere med førstemann når man kunne sove og slappe av når man følte for det.

Hvor lenge har du igjen?

Skrevet

Termin i morra, eller idag blir det jo:)

Du da?

Skrevet

Men nå skal jeg prøve å legge meg igjen!

God natt!

Skrevet

Jeg har 3 uker igjen og nettopp "startet" våkennettene..... hurraaaaaaa. Not :-S

Er så urolig i kroppen,beina går helt i spinn og lillen i magen er veldig urolig . Håper ikke skal gå ut alle disse 19 dagene!!

Skrevet

Samma her! 2 uker igjen til termin... Sitter å spiller Farkle på facebook til langt på natt.. slitsomt..

Er også lei av kommentarer som : Ruger du enda?! Sikker på at det bare er en inni der... (mista tvillinger rett før jeg ble gravid med han her..) ..skal du gå lenge.Syns du har vært gravid på årsvis jeg nå......

Nå skal jeg prøve og komme meg i seng og SOVE!!!!!

Sov godt damer!!! :D

Skrevet

God morgen! Eller ikke!!

Er jo selvfølgelig knalltrøtt. Tok laaang tid før jeg sovnet,men sov heldigvis så godt da jeg først sov, at jeg merket ikke mannen gikk på jobb om morran idag:)

Skrevet

Jeg sover alltid ca fra kl. 15-17 jeg.. da får jeg sove.. ;)

Skrevet

Kjenner meg igjen, jeg får på en måte sove, men våkner hver eneste gang jeg skal snu meg, og våkner veldig ofte av at jeg ligger på ryggen, syntest det er litt skummelt i.o.m at man helst skal ligge på siden. Noen andre som sover på ryggen?

Skrevet

Hei, eg vokna ofta på rygg, men eg har ei pute på eine sida, ligg ofte halvvegs oppå den sån at eg ikkje kjem direkte på rygg. Snakka om det med ein gyn. eg kjenner, ho sa at det var lurt. berre eit tips;O)

Skrevet

Det var en god idè. For jeg kan også våkne på ryggen, og spesielt hvis jeg sover litt på dagtid. Har ikke sovet noe idag, og er veldig trøtt nå, men skal holde meg opp ihvertfall halvannen time til:)

Men har litt ryggsmerter idag, så begynte plutselig å tenke om det er noe på gang snart??? Kjenner igjen de smertene fra forrige gang, så jeg HÅPER veldig på at det skjer noe iløpet av nærmeste døgn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...