tintafant-m/2 jenter Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 er nå 13+2, og kjenner ikke noe spesielt. Litt ømme bryster. Lurer på om jeg kjenner livmoren min nå, og har fått veldig til mage. problemet er bare at det ikke er mage der barnet er, dvs at jeg er oppblåst fra under brystene og helt ned. Er min 3. så satser på at det spiller inn for jeg har aldri vært så oppblåst tidligere. Ikke vært på 1.kontroll enda- Når skal dere andre i uke 13 til UL?
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Heisann.. Jeg er i uke 16 og ikke fått noe ul enda, men satser på den ikke er så langt unna Er min 4 grav. dette og som deg har jeg og magen på litt "feil" plass...hehe... Ser ut som jeg er i 7 mnd. Hard som bare det er den og til tider.. Husker dette litt fra sist graviditet, selv om det ikke var så voldsomt. Vet liksom ikke om jeg skal "breefe" med magen eller hjemme den bort ( om enn så umulilg det kan bli), litt rart synes jeg når folk spør og jeg knapt er 4 mnd på vei og ser poppe klar ut.. nesten.. . men litt artig og da. Så vi får bare kose oss med det og telle ned dager til vi får se lille nurket.. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå