Gå til innhold

slapp nedentil (fortvilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å bli slakkere nedentil før fødsel? jeg er 38+4 i dag og fikk nettopp vite av typen at han har mista sexlysten fordi jeg har blitt vie:/ han har alltid sagt at jeg er veldig stram og sier nå at han merker klart forskjell og har de siste gangene blitt slapp under samleie,.. Selvtillitten min er ikke på topp i det siste og dette var som et slag i annsikte, ble ganske deprimert. Er dette normalt eller?? og så lurer jeg på hvordan kommer det til å bli etter fødsel (er førstegangs) ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... jeg merker også at jeg er noe slappere nedentil nå for tiden + hoven og mer våt.. jeg er i uke 24. Dette er normalt så vidt jeg vet. Er også trang ellers og har god kontroll på musklene i skjeden,MEN merker at etter jeg ble gravid har dette forandret seg. Trist at typen opplever dette som en så turn off... og egentlig litt tåpent og umodent av ham.. mener nå jeg. Ærlig talt, han burde være happy for at du i det hele tatt orker sex nå + at du bærer fram hans barn. Æhh.... vet du, du kommer til å bli helt normal igjen.. det er virkelig mange skrekkhistorier ute og går, men ærlig talt... med litt tid og tålmodighet blir du nok helt fin igjen (og stram osv:)

Så får heller typen krysse fingra på at DU gidder å ha sex med ham når den tid kommer.

Lykke til med fødsel og barnet... *smiler* :)

Skrevet

Husk at du skal snart få ut et barn der;) Da trengs det litt vidde, kan du si;)

Det er helt normalt, og kroppen gjør seg bare klar til å føde barnet.

Etter fødselen trenger kroppen litt tid til å komme tilbake til gamle former. Men dette går så bra at. Jeg har ikke endret meg nevneverdig nedentil, men det SÅ meget annerledes ut rett etter fødselen;)

Ta knipeøvelser ofte, både nå og etter fødselen. Det hjelper på det meste nedi der:)

Skrevet

Unnskyld meg men han mannen din burde få seg en dose Rachel fra Friends: 'It's not that common, it's doesn't happen to every guy, and it is a big deal!'

Så simpelt å gi deg, som bærer barnet hans, skylda for at han mister piffen underveis. Gi han en flaske dusjsåpe og be han klare seg selv om han ikke er fornøyd.

Kroppen din har viktigere oppgaver nå enn å tilfredsstille en ufølsom sutrekopp. Den forbereder seg til fødsel. Den er preget av at du bærer tungt og har press på underlivet hele tiden. Etter fødsel vil det gå seg til igjen, men det tar tid, og så lenge du ammer så vil det kanskje være tørt i tillegg.

Men fortell mannen din i klare ordelag at sånn sier man ikke til en høygravid dame, eller send han hit så skal jeg sørge for at han får med seg hvert eneste ord!

Skrevet

Her kommer en melding fra min mann til deg, HI:

"Hvis mannen blir slapp under samleiet er det han som er en taper som ikke klarer å tenne på kona si! At han ikke er kjent med hva som skjer med en vagina som forberedelse til fødsel, er en skam for en kommende far. Bryr man seg om noen og det som skjer i forholdet, setter man seg inn i omstendighetene man er en del av. Sex er godt uansett når man har det med den man elsker. Vidden betyr i den sammenhengen ingenting, for menn er like opptatt og avhengig av intimiteten det gir. Jeg blir snart far til mitt 3 barn og vet godt hvilken elsastisitet som kreves for en fødsel. Min kone har blitt helt normal igjen etter fødslene sine, og jeg tenner på henne som aldri før. Hun er vakker og det er sikkert du også! Mannen din må ta seg kraftig sammen, da han neppe kan kalle seg mann på noen måter, høres det ut som."

Og fra meg: Du kommer til å bli som før igjen, HI. Vær flink med knipeøvelsene og forsøk å minne deg selv på at dette er helt normalt. Du kunne aldri født et barn hvis ikke kroppen endret seg og tilpasset seg til størrelsen på det som skal ut. Jeg skjønner at det må være veldig sårt at mannen din sier slikt til deg, men forsøk etter beste evne å si til deg selv at dette er hans problem og ikke ditt. Han kan søren meg ikke ha mye mellom ørene som legger skylden på deg. Gi ham en lusing fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...