Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Det var litt tidlig ja Er jo noen som mener de kjenner det så tidlig, men jeg har vanskelig for å tru det, med mindre det er regnet feil på terminen, at man er lengre enn man trur. Har ei i nærmiljøet som er førstegangs, hun påstår at hun kjenner bevegelser, og så godt at både hun og samboeren kunne kjenne det godt på yttersiden, da var hun 12 uker på vei. Jeg har vanskelig for å tru det Men det er sikkert mulig
DK+2 Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Tror det er litt tidlig ja, mener å ha lest at man kan begynne å kjenne liv fra uke 18 eller noe sånt, spesielt som førstegangs. Andregangs kan merke det rundt uke 15 tidligst. Jeg er snart 12 uker på vei og syns og jeg kjenner liv, men jeg har jo svært liten tro på at det er det da (er andregangs.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 DK : Jeg er og annengangs, og synes flere ganger daglig at jeg kjenner bevegelser. Men det er nok bare magen som lurer meg Det er sikkert bare luft eller noe.
Lavendel*06*10* Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg kjente liv veldig tidlig med nr to.. Hvertfall fra uke 13.. Med førstemann var jeg ca 17 uker før jeg merket noe. Men om du tror det er babyen du kjenner, så er det jo faktisk sannsynlig at det er den Det er jo en følelse du aldri har kjent før , men som alikevel føles så naturlig;) Kos deg isåfall med bevegelse i magen.. Det er jo ikke mange ukene til hele magen beveger seg Hehe
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Denne gangen har jeg kjent liv daglig siden uke 13. Samboeren min kjente at det sparket i uke 14. Forrige svangerskap kjente jeg ikke liv før uke 16, men også det er jo ganske tidlig.
AngelWichBaby Skrevet 14. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2009 er nok bare jeg som er uvitende .. :)er uvant m alt som skjer inni der!Takker for svar:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 i mitt første svangerskap kjente jeg liv for første gang da jeg var 13+3, var ikke i tvil om at det var ett spark jeg kjente. Kjente også spark nesten regelmessig hver dag etter dette. I dette svangerskapet forventet jeg å kjenne liv like tidlig, men den gang ei. Ble veldig bekymret, men kjente tilslutt liv fra uke 16 så tror det er veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap, og seff fra person til person. Kommer jo ogs å veldig ann på hvordan babyen ligger i magen
mamman til to gutter Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Spark som kjennes på utsiden er vel fysisk umulig å kjenne i uke 14, da har jo livmoren så vidt kommet seg over kanten og beina til babyen er så små at de ikke kan sparke så hardt enda. Jeg har alltid trodd at "bobling" kjent i uke 12-13 også må ha vært tarmene, men nå er jeg nesten overbevist at jeg har kjent bobling fra babyen selv enda jeg er bare 11+5 enda, men jeg er fortsatt ikke helt overbevist:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå