Gå til innhold

blir litt sint.!


juneb

Anbefalte innlegg

ahhh.. søkte på etableringsleilighet for flere måneder siden, etter jeg fant ut jeg var gravid..! bodde for meg selv, men fant ut att leiligheten ble for dyr når jeg skulle ha en liten en i tillegg! Så av den grunn søkte jeg på etableringsleilighet og flytta hjem for og spare opp til depositum.. jeg ringte etter jeg hadde søkt for og høre om dem hadde fått søknaden og det hadde di så det var greit, dem fortalte meg også att jeg lå ganske langt ned i bunken for vente lista var lang!

 

nå har jeg fått vite att TO vennepar har fått leilighet der, og det ene søkte for 1 måned siden og det andre for under 1 måned siden. :S og jeg har ikke hørt NOE.. det ene venneparet ringte en kompiss av meg etter dem hadde fått leilighet for og si det var 1 leilighet til ledig der, som dem hadde fortalt dem..! men da kompisen min ringte der sa dem att det var fullt.:S han søkte før meg igjen og er fortsatt på venteliste..

 

dette syns jeg er rett og slett diskriminering mot "single". jeg søkte som aleine og det gjorde han andre kompisen min og. mens di som har fått leilighet er par.. går ikke ann og holde på sånn når du driver ett "seriøst" firma.. bare for att vi er aleine. jeg er jo aleine + gravid og hadde ikke søkt på leiligheten om penger hadde vært ett problem.. skal ringe dem på tirsdag og høre åssen dem driver "firma" sitt og hvorfor dem har satt meg på vente liste når dem tydeligvis ikke har planer om og ta meg inn..

 

jo btw: ei venninde av meg som skal ha unge nå har stått på lista der i snart 1 år og hun skrev seg opp aleine pga bostøtte og greier. hun har ennå ikke fått tilbud om leilighet der.. syns dette blir så useriøst og diskriminering :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...