Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Har ikke bestemt meg ennå, ingen partier som tar vare på de utsatte barna uansett, så ingen vits i stemme ut fra det...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 man ser en tedens til at folk som jobber offentlig, og spesielt innen velferdsektoren stemmer oftere SV en andre. det samme gjelder kvinner med utdanning. brukere av nav, stemmer langt oftere Frp en andre. kilde: "politik og demokrati, en innføring i stats- og kommunalkunnskap"
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Ikke ferdig utdannet bv.ped enda, men jeg stemmer SV. Sp sier at de skal utbedre barnevernstjenesten, men det er likevel SV som får min stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå