Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Han flyttet ut,vi tok en pause,men var sammen mye både sexuelt og med barna. samtidig hadde han kontakt med en annen dame,jeg oppdaget dette,og det ble helt slutt mellom oss. Han var sammen med henne i 7 uker,så vil han flytte hjem igjen,angrer og ber om tilgivelse. Vi går i par terapi,men jeg klarer ikke å glemme,klarer å tilgi,men ikke å glemme. :/ Vi har 4 små barn sammen,og de savner å ha mamman og pappan sin sammen. Er jeg en idiot hvis jeg lar han gå? Vil egentlig få det til å fungere pga barna,men kan aldri se for meg å ha sex med han igjen pga hun andre damen. Dette er nå 1/2 år siden,og jeg klarer enda ikke å glemme dette.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Svelg en bøtte kameler og flytt sammen igjen. Ikke gjlr ting vanskeligere enn de er. Gled dere sammen, reis bort, og finn sammen igjen for barna- eller bli sammen, og ikke ha sex med han. eller ikke bli sammen. Selv hadde jeg gått for nr. 1 om jeg hadde elsket fyren. Husk; you were on a breeeeeaaaak!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 For en drittsekk som gjorde dette mot barna sine! Hva er det med noen menn? Hvorfor kan de ikke være ærlige? Det virker på meg som at han ville ha pose og sekk,se ann hun andre damen,og ha deg der samtidig. BRA for deg at du oppdaget dette. Jeg skjønner godt at dette er sårt,du må bruke tid på deg og barna,tid til å få utbytte av terapien,og tid til å tro om du kan noen gang stole på han igjen. God klem.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Jeg hadde aldri tilgitt det, men skulle jeg ha gjort det mot alle odds hadde ikke et halvt år vært i nærheten av nok. Drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg tror du må være litt hard med deg selv, sette ned foten og tenke faen heller,nå går vi videre og jobber oss igjenom dette! Tiden leger alle sår, og om du har kommet over denne tøffe perioden om ett år fra nå,så kan det vel hende at han også har gjort det og gått videre.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 jeg vet at jeg ikke hadde klart å glemme =) stakkars deg... det må være helt jævlig! håper det ordner seg for deg !!!!! =)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Du kan tilgi, men tviler på at dette er noe du bare klarer å glemme !! Jeg har selv tatt en mann tilbake etter utroskap, men på betingelser av at han : Kuttet all mulig kontakt med henne, viste respekt for at jeg hadde et problem med det han hadde gjort, og at det ikke gjentok seg ellers var det rett ut!!! Gjør han klar over det at dette er noe en ikke bare glemmer, det er en prosess en må gjennom for å få tilitten tilbake. Det er hvertfall min oppfatning. * De fleste klarer ikke å tilgi fordi de tror at de dermed må godta det som skjedde, eller si at det var OK. Men det var ikke OK! Det var feil, og vil være det, enten du tilgir det eller ikke! Å tilgi betyr ikke å si st det som skjedde var OK. Det betyr å slutte å ønske hevn. Det betyr å gi opp tanken på å straffe den/de skyldige. * Lykke til, håper du velger det som er rett for deg og dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå