Gå til innhold

Spm. ang. p-piller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har gått på p-piller og sluttet...

Hvor lang tid gikk det før du fikk mensen tilbake? (av dere som mistet mensen da dere gikk på pilla)

Og hvor mange her har blitt gravide mens de har gått på p-piller?

(cerazette).

Hvor stor sansynlighet er det for å bli gravid om man glemmer pille EN dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid med en gang jeg sluttet på trionetta (rakk ikke å ha en mens før jeg testet positivt)

fikk mensen 5 uker etter at jeg sluttet med cerazette (cerazette gjorde forresten at syklusen min var helt på bærtur etterpå)

Og jeg er ganske fruktbar, har blitt raskt gravid 3 ganger (brukt 1-2 mnd), og jeg har glemt 1 pille maaange ganger :)

Skrevet

okei, så det kan ta så lang tid før man får mensen tilbake, altså!

Jeg sluttet på cerazette for en uke siden, og har liksom gått å ventet på mensen hver dag siden.. he, he! Har litt panikk for å bli gravid!

Glemte pilla en dag, og hadde sex dagen etterpå. (har selvfølgelig ikke hatt ubeskyttet sex etter at jeg sluttet på pilla). Så nå går jeg bare å venter på å få mensen, sånn at jeg VET at jeg ikke har blitt gravid ;-)

Orker bare ikke gå på p-piller... må finne en annen løsning.

Gubben skal steriliseres, men har ikke fått innkallelse enda.. kan visst ta opp til ett år!

Takk for svar :-)

Skrevet

Jeg gikk på cerazette, mistet mensen helt da jeg gikk på de..

Fikk mensen tilbake etter at jeg slutta, men syklusen min er veeldig uregelmessig, og det er 6mnd siden jeg slutta, aldri vært uregelmessig før..

Skrevet

off, håper ikke det blir sånn med meg også. Jeg har alltid hatt veldig regelmessig syklus. Begynte på cerazette etter jeg fødte sist, for snart 9 mnd siden. Har ikke hatt mensen etter jeg begynte på de.

Håper mensen kommer tilbake snart, og at den kommer regelmessig..

Skrevet

he, he.. tenk å ØNSKE seg mensen, da :-)

Skrevet

Skulle bare si; Jerg har blitt gravid på cerazette, ble det 7 mnd etter fødsel. Men mista ikke mensen. Tror man egentlig har veldig lett å bli gravid hvis du glemmer en dag, eller gjelder kanskje bare meg. Blir veldig lett gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...