Gå til innhold

I går spiste jeg røkelaks...:s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, jeg GLEMTE ut at jeg er gravid. Er så veldig nytt fortsatt.

Kan dette ha skadet barnet?

Oi altså, egentlig ganske mange bekymringer å ta stilling til. Jeg drakk også alkohol en gang, uten at eg viste jeg ar gravid. Åsså har jeg røyka, har seff sluttet nå etter at jeg fant det ut, uten problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopierte dette fra matportalen:

''Gravide bør unngå raket fisk. Gravet eller røkt fisk, for eksempel røkelaks, bør inntas ferskest mulig.''

Skrevet

Vet du, sannsynligheten for at det har skadet barnet er veldig liten! Det har helt sikkert gått helt fint:) Jeg er andregangs gravid, og merker jeg er mindre hysterisk overfor mat denne gangen enn sist jeg var gravid.

Og det at du har drukket alkohol en gang er vel noe veldig mange gravide kjenner seg igjen i, gjorde det selv sist også før jeg fant ut at jeg var gravid. Så senk skuldrene og nyt graviditeten:)

Skrevet

Dette er 4.gang jeg er gravid. Og jeg spiser røkelaks når det passer meg.

Men spiser det ikke om det har vært åpent lenge. Om du spiser det ferskt, så har det ikke no å si. Det sa min lege sist jeg gikk gravid :)

Skrevet

Om den var fersk eller ikke vet jeg ikke, spiste på jobb, men i og med at jeg jobber på et sykehus BØR jo maten være grei...

Tusen takk for svar jenter:)

Skrevet

Jeg er foresten også veldig hystering ang mat denne gangen...var ikke så ille forige gang. Men da gikk jeg også opp 29 kg og det skal IKKE skje igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...