Gå til innhold

Hva synes dere om denne løsningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite med penger, og her en kveld satt jeg og en god kamerat og snakket om at viss jeg hadde lysst så kunne jeg og sønnen min flytte inn til han, huset har 3 soverom, så både jeg og mini hadde fått vert vårt rom. Han jobber ganske mye så jeg og mini hadde fått hele huset for oss selv ganske ofte. Problemet er at jeg ikke vil forvirre mini med og tro at han er ste pappaen hans. Jeg og bf har mini annen hver uke. Synspunkter på dette? P.S Vi har blitt enige om at jeg betaler han 5 tusen i husleie i måneden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres jo veldig bra ut! trenger ikke forvirre barnet hvis dere ikke opptrer som en familie da :) pass på å separere litt, at du og mini spiser måltider o.l bare dere to, så kan du heller være sosial med kompisen når barnet har lagt seg?

Skrevet

Så går det en stund så prøver han der kompisen din seg på deg. Så må du flytte for du synest det er litt dumt å fortsette å bo der. Så må gutten din flytte fra hjemmet sitt atter en gang. Tenk heller stabilitet for minien din du. Klare deg selv etc.

Skrevet

1. Singel, voksen mann som ønsker å bo sammen med sin venninne og hennes sønn? Hva med hans liv i tiden fremover? Kan nesten se for meg den nye sjekkereplikken hans: "Lyst til å bli med hjem til meg og sjekke ut den nye familien som bor der eller?" Eller: "De bare bor der altså, vi har ikke noe på gang vi."

2. Hva hvis han finner seg en dame? HVa skjer med deg og sønnen din da? For det er tross alt ikke så aktuelt med to damer i samme hus, er det vel?

3. Har du tenkt tanken på at denne mannen prøver å få deg til å oppdage hann som noe mer enn en kompis? Det var hvertfall det første jeg tenkte. Det er greit å vise deg hvor fantastisk han er på en slik måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...