Gå til innhold

han er likegjydig til å treffe sin datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å forklare, men barnefar sier det er opp til meg om han skal ha kontakt med sin 15mnd gammel datter. Han sier det er det samme for han. Jeg sier greit da behøver du ikke se henne. Skal jeg prøve å få han til å stille opp? Han sier han har så mye rot i livet sitt at det er greit å aldri se henne, ikke se henne noen gang resten av livet. Han sier det beste er at hun får en annen far. Han sier det spiller ingen rolle for ett barn om det er biologisk far eller ikke. Dette har pågått omtrent siden hun ble født. Når han har truffet barnet sitt viser han masse kjælighet og er super flink.

For meg er dette leit. Jeg er såret fordi han har 2 barn med en annen 50% og kjempet for det. På en måte er det greit at hun ikke treffer han noen gang. Jeg har fortsatt følelser for denne mannen, så det er leit oppi det hele. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, en sånn far har jeg selv, og de bare ødelegger man! Aner ikke hva som er best å gjøre jeg, men aldri ha noen forhåpninger til denne dusten, de bare svikter man.

Skrevet

et godt råd!!

slutt å "feie gulvet" etter denne mannen.. gi han klar å tydelig beskjed om at NÅ er det opp til ham å ta kontakt + å opprettholde den kontakten med sin datter!

Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Her har bf samvær med vår datter annenhver helg. Han har også andre barnet sitt 50%. Men Nå bor vi for langt fra hverandre , da jeg studerer hit. Skal tilbake til Oslo til sommeren:)

Han er så dårlig til å følge opp jenta vår med hygiene, astma medisiner. Jenta vår har særskile behov, så hun bruker tegn til tale. Dette følger han ikke opp og det gjør at han ikke alltid skjønner hva jenta vår mener og vil uttrykke. Noe jeg synes er kjempe viktig at han setter seg inn i . Kjempe vanskelig å samarbeide.

Jeg har bestilt mekling og fått time neste uke . Han sier han ikke møter opp, men håper jo han gjør det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...