Gå til innhold

Nevn 1 (EN) tupperware-ting du er superfornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på tupperware-party nemlig..:)

Har disse drikkeglassene med lokk, og de er helt supre!

Har lyst på den løkkutter-tingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjevla! Sikker på at jeg kan nevne bare en ting....? Vet masse jeg!

Skrevet

Den store bakebollen med blått lokk på!

Skrevet

hehe, tenkte å skrive en ting fordi disse trådene har en tendens til å bli veeeldig lange :) Og tupperware er dyyyyyyyyyyyyyrt!

kjevla har jeg også lyst på ja.. Går det ann å ha den i oppvaskmaskin?

Skrevet

Den har forandret farge. er nå oransje med hvitt lokk ;)

Løkkutteren!!!

Skrevet

sitter og blar i tupperware-katalogen på nettet nå, og sjekker ut alle innspill :)

Skrevet

Boksåpneren! Ingen skapre kanter og du kan sette toppen tilbake på som lokk :-)

Skrevet

Alt med rundt lokk for det er heilt tett uansett korleis du vrir og vender på det!!!

Og saksa da, for den kan du dele og få vaska skikkelig!!!!

Skrevet

Jeg putter kjevla i oppvaskmaskina ja. Liker den veldig godt! :)

Skrevet

En ting?

-boksåpneren

-potetskrelleren

-potetmoseren

-matboksene, de eneste som holder år etter år

-diverse bokser når man vil ha noe som holder luften ute

-osteboksen, hvitosten holder seg minst to uker ekstra

-brødboksen med skjærebrett under, endelig en tett brødboks

Skrevet

En rund bolle med rist i bunnen og lokk. Kjempefin til å ha salat i, i kjøleskapet-

Skrevet

Odine: en slik har jeg også, og den er super ja :) Salaten holder seg jo frisk så lenge!

Skrevet

www.tupperware.no

Skrevet

Boksåpneren, grønnsaksskrelleren og de påleggsboksene som kan stables oppå hverandre i høyden... og mye annet som jeg har lyst på...

De nye kaketinene med blått håndtak er jeg IKKE fornøyd med siden det ikke er plass til noen kakefat inni med mindre de er knøttsmå :( Passer seg liksom ikke heller å servere kake i bryllup og barnedåp på et blått plastfat.

Skrevet

pizzahjule

is-skjeen

micro serien(kan også haes i frysen)

ble litt flere ting dette men men

Skrevet

Jeg har ikke så mange tupperwareting, men den jeg bruker mest og er mest fornøyd med er den dingsen til å legge egg ned i kokende vann med. Jeg KUNNE brukt en skje, men da har de en tendens til å dette av for fort og egget sprekker av sjokk/når det treffer gryta, men denne er nyttig (etter jeg fikk ny komfyr og ikke får til å koke egg ved å legge eggene i kaldt vann og så time det når det koker). Dessuten fungerer den utmerket som tyggeleke til lillemann når han trenger underholdning ved kjøkkenbordet (jeg har to).

Skrevet

Løkkutteren uten tvil... Fantastisk ting. Tom jenta mi på 7 kutter løk nå siden hun slipper å gråte...

Skrevet

microplus kannen :D

Elsker det at jeg kan lage bakt potet på mellom 12 og 15 minutter istede for 2 timer i ovnen :D

Skrevet

matboksene.

flotte flotte bokser som holder frukten min fin :)

Skrevet

Boksåpneren - uten tvil, men jeg klarer ikke bare velge 1 ting, jeg må ta med tutkoppen og:0) Og så er det maaange andre ting jeg burde ta med, men gir meg med 2 hehe!

Skrevet

Må nevne to ting jeg - løkkutteren og osteklokken!

Skrevet

Får si boksåpneren jeg også.

Liker også godt grønnsakskrelleren og slikkepottene. De andre tingene er jeg ikke så fornøyd med. Det tar jo så hinsides med plass. Også trekker det ikke opp at det er sinnsykt stygt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...