Gå til innhold

Hvor lang unna kan man gå barnet sitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt unna barna deres tør dere gå når de har lagt seg (med babycall). Feks på besøk til naboer etc... Har ei på ett år. Har en diskusjon med min samboer, og vi er veldig uenige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge babycallen har dekning, må jo alt være lov! Og stikk innom av og til for å sjekke at alt er vel likevel, så er du helt sikker.

Man må ikke være helt hysterisk heller. Maddie skjer ikke her..

Skrevet

Jeg er veldig sær på det området. Vil være i huset eller på verandaen/i hagen. Kunne også ha sittet på verandaen til naboen (tomannsbolig) dersom han hadde vært verdt å besøke ;)

Skrevet

Jeg ville ikke gått særlig langt. Vi bor i enebolig og jeg ville nok ikke gått av eiendommen.

Skrevet

Er i umiddelbar nærhet/nabolaget, sånn at jeg er hjemme innen 2 minutter om det er noe.

Husker en gang det ble spurt om hvilken baby call folk anbefalte, og da var det en som skrøt av at hennes hadde en rekkevidde på 2 km. Å befinne seg 2 km fra det sovende barnet sitt er helt uakseptabelt etter min mening. Skulle det bli brann da, så har ikke barnet en sjanse.

Skrevet

Får håpe brannvarsleren har batterier da, og at babycallen tar inn brannvarsleren ;)

Når det gjelder 2 km rekkevidde, så er ikke det snakk om at man nødvendigvis skal være 2 km unna barnet, men at signalene faktisk kan gå f.eks igjennom mer enn en vegg, nå til et nabohus bak noen busker eller liknende.

Tror ikke det er så mange som er 2 km unna, når ungene sover, så det har jo sånn sett ingen praktisk relevans..?

Skrevet

Jeg som har HI!

Her vi bor synes jeg det går greit å gå til de nærmeste naboene i rekken, for det er veldig oversiktlig og greit.

Men vi skal til Frankrike, og da mener min samboer og barnevakten vi har der nede at det går greit at barnevakten kan være i en venninnes leilighet som er to etasjer under vår når hun sitter barnevakt. Det er dekning på babycallen, men det synes jeg er for ekstremt. Da tenker jeg maddie med en gang. Det er et veldig trygt område og leiligheter og sånn, men likevel!

Skrevet

Jeg er nok av de særeste der, jeg forlater ikke tomta (bor i enebolig).

Skrevet

Vi kan fint gå ut av huset å jobbe i hagen f.eks, hender også at vi står litt utenfor tomten og snakker med naboene i gata, men går aldri inn i nabohusene begge to.

Vi ser huset hele tiden og går inn en gang iblandt for å sjekke hvis vi er lenge ute.

Skrevet

hva med det med to etasjer i Frankrike som jeg skrev litt lenger oppe??

Skrevet

jeg ville lagt hun i vognen og hatt henne med meg jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...