Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 som sagt etter sist mens beregning er jeg 6+5 dager i dag men etter gravid tester så er jeg 4-5 uker det er en test som sier hvor mange uker du er på vei. jeg bynte å blø den 9 og nå 5 dager senere stoppet det, men nå er jeg bynt å blø igjen, er ikke mye som kommer noe brunt utflod liksom. hadde smerter får to dager siden og i går så snakket med gynikolog og han sa at han ville vente å se at jeg måtte bare ta det med ro til etter helgen får så å få henvisning av egen lege å så få kontakt med en gynikolog, syns dette var vanskelig jeg. håper ting går bra. har ikke hadd nå smerter i dag da å det er vel en liten trøst. jeg hadde sånn brunlig utflod sist svangerskap også. men da ingen smerter. så håper jeg får fort hjelp i morgen.
vi3blir4 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Hvilke tester er det da? Har ikke hørt om sånne før, men ville ikke stolt 100% på de. Da jeg var gravid med sønnen min(8mnd gammel nå) i uke 7 så hadde jeg brun utflod i flere dager og magesmerter og var sikker på at jeg kom til å miste. Ringte legen, men der var ikke noe hjelp å få, fikk bare beskjed om ''å se det an''. Da tok jeg å bestilte meg time hos privat ul, å fikk time dagen etterpå å fikk da heldigvis se et bankede hjerte. Håper at du får hjelp i morgen å at alt er bare bra, er så ekkelt å ikke vite. Skal krysse fingrene for deg, og ønsker deg lykke til! Må få høre i morgen hvordan det gikk med deg.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 det er den nye clearblue sin test som viser 92 % riktig på hvor langt du er på vei, jeg hadde sånn blødning sist også jeg har en sønn på 8 mnd fra før, han er født 1 januar. men jeg hadde ingen smerter sist. jeg var i uke 6 sist dette skjedde og uka etter viste det et bankende hjerte. håper dette går bra. men jeg har liksom ikke på følelsen at jeg kommer til å miste, alt er liksom jaja skjer det så blir jeg jo lei meg. teanken på at det gikk 6 år sist og at det gikk så fort nå liksom.. øhh.. tror dette ble mye tull, mn er litt rar form så det ble nå sånn nå. skal skrive mere i morgen etter jeg har fått snakket med en lege. å forhåpentligvis sjekket opp.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Lykke til og hold oss oppdatert... Krysser fingrene for deg :-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 snakket med en gynokolog i dag,men han var ikke helt villig til å undersøke med, han sa at han kunne gjøre sånn at det bynte å blø mere etter at han var oppi der, han skulle se ann dagen får det var fult, mn nå sitter jeg her å er veldig usikker på om jeg skal ha han til å undrsøke meg eller om jeg skal vente 1-2 uker å så få ul å få se hvordan ting er da? hva tror dere? tror dere han kan provosere det til at det kan bynne å blø mere? eller har dere ville sjekket nå me det samme?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 var hos gynekologen i dag, å desverre må jeg dra like fort som jeg kom, var 7+1, mn mistet mest sansynlig får noen dager siden. er litt lei meg nå. var en vanli sa mn med smerter. gla alt var kommet ut sånn at jeg slapp nå mere med det. men hadde en god ny het også da, hadde eggløsning så vi får se hva vi gjør, legen mente det var bare å komme seg hjem:) mn er jo som sagt litt lei meg. ønsker alle andre lykke til med graviditeten.
JKM09 Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Det var kjempeleit å høre! Skulle ikke ha vært lov å mistet når spiren først satt:( Skikkelig urettferdig er det! Ønsker deg masse lykke til videre, enten dere velger å hoppe rett på`n eller velger å vente litt.... masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå