Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Bortsett fra at Lars Sponheim er den eneste som har vist ryggrad og anstendighet i valgkampen/debattene? (Høybråten også for den del, men det utgår pga KrFs familiepolitikk) Flere grunner?
Eva_81 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Jeg kommer ikke på noen god grunn til å stemme et borgerlig parti dessverre..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Nei ikke jeg heller. Det er derfor jeg spør. For om det finnes noen gode grunner til å stemme Venstre skulle jeg gjerne gjøre det. Alle de andre partiene sr altfor opptatt av FrP etter min mening, mens Sponheim sier klart fra at han driter i FrP, og snakker i stedet om menneskerettigheter, menneskeverd osv. Det er én grunn slik jeg ser det, men jeg skulle gjerne hatt flere.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Venstre er et av de få partiene som vil FORBY hele pelsindustrien! THUMBS UP for den!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Ikke stem utfra enkeltsaker! Stem ap!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Jeg stemmer aldri ut fra enkeltsaker, og ikke faen om jeg kommer til å stemme ap. Men det jeg lurer på er om noen har fått med seg om Sponheim har sagt klart fra hvilken regjering han kommer til å støtte? Om han støtter H/FrP-koallisjon er det lite aktuelt å stemme på ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå