Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 De ser jo kule ut da, men er det kult nok å ha som noe annet enn tøy under annet tøy for en 4åring i bhg? I fjor sendte jeg henne med blåfjell longs og langermet trøye i bhg (med strømpebukse under og jakke til å ha over når de skulle ut, jeg er litt ullfanatiker vinterstid) men er jeg helt fjern da? Er det undertøy og burde være under noe annet, eller kan man bruke det sånn som det er? Ikke at jeg tror datteren min får noe mote-fnatt av det - hun bryr seg fint lite selv.
Misti Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 jeg kommer til og bruke det som det er. ikke noe over, da blir han min for varm.
rima Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Er ikke det vanlig ullundertøy da? Ville nok hatt bukse utenpå og en t-skjorte eller genser. Om det er for varmt, så er det vel ikke nødvendig med ull den dagen da?
tuppa & litjmor Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Ulltrøyene brukes oftest uten noe over her i huset; både store og små. Bruker for det meste nøstebarn eller janus. Ulltrøye og ull-longs med kjole eller skjørt over er supert; lett å ordne seg for uteleik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå