nicknavn Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Den plopper opp midt i på skjermen og det er fryktelig irriterende, er det noe "feil" hos meg eller skjer det med flere. Den kommer hver gang jeg går inn på innlegg og når jeg "gjør" et eller annet, når jeg er inne på DIB, gåt bort etter noen sekunder. Hvordan får jeg det bort eller skal det være slik?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Fryktelig irriterende ikke sant. Hvis det er meningen at det skal være sån så kommer jeg aldri til å kjøpe noe mer fra Pierre Robert på pin jævelskap. Og hvis det ikke er meningen å være sån, ja da håper jeg at de fikser det snart før jeg klikker
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Jeg bruker Mozilla Firefox som nettleser og har lastet ned adblockerapplikasjonen til dette (eller mannen min har, strengt tatt) så hos meg er alle nettsider reklamefri sone og det er sykt deilig. blir jo vill i øynene av å bruke andres pc, uten reklamekiller). Jeg er uberørt :oD
Gjest Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Her dukker det ikke opp noe som helst og jeg bruker vanlig explorer...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Mozilla Firefox med adblock, så null reklame what so ever )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå