Gå til innhold

Noen Fra fredrikstad området her?


C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :)

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente fra Fredrikstad (rettere sagt Saltnes) men er liksom fredrikstad som er byen min da, samboeren er fra øssiæ :) jeg er 21, har ei datter på 21 mnd fra før, og nå venter vi nummer 2 den 25 mai :) hadde vært hyggelig og kommet i kontakt hvis det er noe fler er, var på mange treff og lignende sist gang og ble kjente med mange gravide fra traktene her som jeg fortsatt har kontakt med, og hadde vært hyggelig og bli kjent med noen denne gangen også:) deilig og ha noen i samme situasjon og snakke med i denne store tiden vi har foran oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =D så morsomt:) svarte deg akkurat på den andre tråden nå:) planer om å gå på Bimtreff eller? hadde vært morsomt og følge hverandre når vi er nesten like gamle, har to ganske jevnaldrende fra før, har termin en dag fra hverandre og bor i samme område :) hehe..

 

**klemmer***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke dårlig det..hehe:) er det no bimtreff så kommer jeg vettu, hadde vært kjempe koslig:) hva heter du og jobber du til daglig? hvem fra gressvik da? nysgjerrig vettu;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimtreff er det stadig vettu=) begynner og gå etter uke 12 tenker jeg :) Jeg Heter Caroline , Jobber På østfoldhallen for tiden på Accent (den koffert/veske butikken der) mens jeg gjør ferdig utdannelsen via nettet :) Du da? Evy Kathrin heter ho fra gressvik, hu er inflytter fra vestlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da henger jeg meg på bim treff jeg vettu:) i østfoldhallen? da er det stor mulighet for at jeg har sett deg..:) hehe.. vært der inne å titta noen ganger, er mye fint der.. =) jeg er pedagogisk leder i tørkopp barnehage på kråkerøy:) var ferdig med utdannelsen nå til sommeren..:)hmm.. kjenner ingen evy kathrin:/

Hadde vært kost å treffes en gang:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok:) deilig og være ferdig utdanna kan jeg tenke meg... et år igjen så er jeg det å:) hehe... Har sendt deg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...