Gå til innhold

"kuler" i lysken.... noen som har opplevd??


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk det første gang etter å ha barbert bikinilinja....tror det ble en betent hårsekk eller noe... de blir nesten som kviser...med sånn gugge inni (sorry detaljene)... men de blir jo ikke helt borte..eller de kommer igjen iblant..kan blø litt fra dem eller de hovner opp før de "sprekker" og væsken kommer ut....

 

noen som har hatt det samme ??? ekkelt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - "bikinikviser" hehe. Syns jeg får det oftere om jeg har slurva med barberingen en stund (feks type høygravid) og begynner på'n igjen. Har jeg derimot vært flittig over lengre tid forsvinner både de og eventuelle røde nupper... antar huden og hårsekker og alt mulig blir litt mer herdet eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...