Soleie m/3 gull :) Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hva anbefaler dere?? Noen tips og ideer?
MintCondition Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Mye tips og råd om bæring på tettinntil.no
Hikken Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Jeg har hatt elastisk bæresjal fra babylonia bbslen og ELSKET det! Brukte det fram til frøkna var 9-10 mnd, da ble hun litt tung, og da byttet jeg til meio tai (som jeg også ELSKER). Den er hjemmesydd. Men anbefaler elastisk sjal til ALLE med babyer, det var helt fatastisk å bære med!
trillemamma Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Elastisk anbefalles til nyfødte, mens vevd anbefalles til litt større barn. (har lest på profilen din) Jeg kjenner ikke til sjal, men på tettinntil.no finner du mange tips. Hvis du gidder å lete litt i gamle tråder finner du nok tips ang. sjal også.
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Elastisk sjal til nyfødt / lite barn Vevd sjal til litt større barn Ellers bæresele (manduca, ergo) eller meitai :-) Som andre har anbefalt: se på www.tettinntil.no eller ta kontakt med Lotusbarn.no eller http://bereglede.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå